Ik was .net-programmeur, maar kreeg iets te veel verantwoordelijkheid als beginner en dat kon ik niet aan, waarschijnlijk mede onder druk van onbewuste heimwee - ik ben een emotioneel mannetje

Als ICT-beheerder ben je doorgaans niet (mede)verantwoordelijk voor een project en het is vooral reageren op incidenten en aanvragen. Je weet als ICT-beheerder deels dus niet wat je morgen gaat doen en dat moet het vast interessant houden. Voor de rest voelt het installeren van een peecee niet als werk aan bij mij, dus heel eerlijk gezegd ga ik dat niet doen in deze regio. Hoewel juist deze regio veel meer mbo-ict functies heeft dan hbo-ict functies, kan ik nog even kijken wat ik doe. En als het dus kan, wordt ik weer programmeur, adviseur, ontwerper, dat soort werk.
Nou nee, als het even kan ga ik iets in de muziek doen for a living als ik eerlijk ben...

I'm one foot in already via de radio en er wordt 5 km van mijn huis een festival georganiseerd voor 15.000 man, denk dat ik daar ook wat ga doen, zij het vrijwillig. Maar goed... als de centjes opraken wordt ik desnoods houthakker voor een week natuurlijk... Hakkuh! :D