Magix Music Maker Software !!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Ik werk met Magix Music Maker!

-Ja!
-Nee, ik vind die software niet zo goed.
-Wat is dat voor software? Never heard of it.
-Anders. (reactie)

Voting is only possible for our Members
Burnmatic    posted on 12-11-2007 22:44
Het leek me leuk om ns te kijken wie van jullie allemaal bekend zijn met deze software.
Ik zelf werk er voortdurend mee, 'k vind t prima gaan =D.
Ben benieuwd hoe jullie dr over denken.

tot latuurr
Mod edit by Nvie on 13-11-2007 20:37 (1%)

What do you think about Magix Music Maker Software !! ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 12-11-2007 22:49
Ik heb er heel heel lang geleden in 2004 een versie van gehad en dat programma is de basis geweest van wat ik nu kan!

Dit is ideaal om het een beetje in kleine beetjes te leren. Een Beatje maken wat kleine synths!
Plakken knippen SUPER.

Ik ben blij dat het er was, zonder dat was ik denk ik niet geweest waar ik was.

Maar als je dan wilt gaan Muziek maken maar dan bedoel ik ECHT dan is het programma niet meer zo iedeaal!

Ik kwam toen in aanraking met FL (wat een misselijk programma met al die paterns :S)
nee dat was niks voor mij ik bleef nog liever bij Music Maker!
Maar toen op die ene super vette grote dag dat ik ABLETON Kreeg was voor mij alles perfect Ableton werd voor mij de uitgebreide Music Maker!

En vandaag de dag werk ik er nog steets mee! (In samenwerking met Reason en CubaseHappy, laughing)
Luxx    posted on 12-11-2007 23:19
waardeloos voor mij. je kan alleen maar knippen en plakken. echt zelf producen kan je er niet echt mee. mischien leuk voor even om wat dingen te leren maar houd snel op met de pret.
www.mothermusic.nl
DJ_IVI-R    posted on 12-11-2007 23:32
idd prutsprogramma
www.nikan.be
Burnmatic    posted on 13-11-2007 00:18
ok. weet ik dat ook weer. =P dan ben k blij dat k ook nog wat andere prog. in huis heb.
User edit by Burnmatic on 13-11-2007 @ 00:18:47 (9%)
Burnmatic    posted on 13-11-2007 18:44
btw. wat vinden jullie dan van mijn muziek @ hyves? 't merendeel gemaakt met music maker hoor =P.
eigenlijk zeggen jullie nu dus dat dat allemaal bagger is xP.
let me know!
Luxx    posted on 13-11-2007 18:47
voor zover wat ik zag op jou hyves heb je niks werkelijk zelf geproduceert...toch? alleen maar mashups
www.mothermusic.nl
thomassmith    posted on 13-11-2007 18:52

opnemen gaat er best mee
vraag maar aan bartezzz:P

Burnmatic    posted on 13-11-2007 20:17
heb je the mindfixer al gecheckt luxx =P. wel opletten wat dr op hyves staat hè. =P
Luxx    posted on 13-11-2007 21:17
check zo mindfixer dan wel

geluisterd.maar dat zijn toch allemaal gewoon standaard magix music maker loopsConfused niks zelf gemaakt. alleen achter elkaar geplakt
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 13-11-2007 @ 21:22:51 (100%)
Burnmatic    posted on 13-11-2007 21:27
maarja. k ben nog maar beginner hè. vergeet dat niet aub. =P
k krijg bijna t idee dat je hoge verwachtingen van mij hebt. =P
Ik doe m'n best. (A)
TheMole    posted on 13-11-2007 21:30
Poster: Dj-RK
Ik heb er heel heel lang geleden in 2004 een versie van gehad en dat programma is de basis geweest van wat ik nu kan!

Dit is ideaal om het een beetje in kleine beetjes te leren. Een Beatje maken wat kleine synths!
Plakken knippen SUPER.

Ik ben blij dat het er was, zonder dat was ik denk ik niet geweest waar ik was.

Maar als je dan wilt gaan Muziek maken maar dan bedoel ik ECHT dan is het programma niet meer zo iedeaal!

Ik kwam toen in aanraking met FL (wat een misselijk programma met al die paterns :S)
nee dat was niks voor mij ik bleef nog liever bij Music Maker!
Maar toen op die ene super vette grote dag dat ik ABLETON Kreeg was voor mij alles perfect Ableton werd voor mij de uitgebreide Music Maker!

En vandaag de dag werk ik er nog steets mee! (In samenwerking met Reason en CubaseHappy, laughing)
 Is ableton een goed programma om muziek mee te maken want ik ga da miss kopen samen met een synth
Burnmatic    posted on 13-11-2007 21:33
kijk dan ff, voordat je dr een smak geld voor neertelt, of je t niet kan downloaden. Ik heb wel wat mooie dingen zien staan @-knip-tis maar een idee, k weet niet of je aan donwloaden doet. =)
kijk maar!

suc6 drmee.
Alert : Geen links naar warezsites
Mod edit by W.i.M on 13-11-2007 22:04 (11%)
Luxx    posted on 13-11-2007 21:43
Poster: Burnmatic
kijk dan ff, voordat je dr een smak geld voor neertelt, of je t niet kan downloaden. Ik heb wel wat mooie dingen zien staan @-knip-
tis maar een idee, k weet niet of je aan donwloaden doet. =)
kijk maar!

suc6 drmee.

CryLEAD? WIM? JORRIT? DOE ER WAT AAN!Cry
www.mothermusic.nl
Mod edit by W.i.M on 13-11-2007 22:05 (7%)
Burnmatic    posted on 15-11-2007 12:55
niet goed? k snap niet wat ik fout doe...
Foxxer    posted on 19-11-2007 13:26
k gebruik op het moment zelf
reason 4.0 en cubase sx 3
dat is de shit CryCry  (vindt ik persoonlijk )
Illusion    posted on 19-11-2007 13:32

Magix Music Maker is echt totaal niks, en heeft niks met produceren te maken! Je maakt nummers van bestaande loops, en niet je eigen gecreeerde. Het is gewoon knippen plakken, en t hat's it. En als je zo'n nummer draait, zal iedereen je uitlachen. Het is geen kwaliteit.

Ook als beginner kan je hier niks mee. Je moet een basis hebben, en die leer je daarbij niet.

Ik werk met FL Studio  7.0 xxl Producer Edition. Dit is een mooi programma! En heel gebruikersvriendelijk. Ik kan er lekker mee werken.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 19-11-2007 @ 13:33:07 (1%)
Luxx    posted on 19-11-2007 13:55
Poster: Illusion

Magix Music Maker is echt totaal niks, en heeft niks met produceren te maken! Je maakt nummers van bestaande loops, en niet je eigen gecreeerde. Het is gewoon knippen plakken, en t hat's it. En als je zo'n nummer draait, zal iedereen je uitlachen. Het is geen kwaliteit.

Ook als beginner kan je hier niks mee. Je moet een basis hebben, en die leer je daarbij niet.

Ik werk met FL Studio  7.0 xxl Producer Edition. Dit is een mooi programma! En heel gebruikersvriendelijk. Ik kan er lekker mee werken.

niet 100% mee eens. Music maker kan je goed op weg helpen wat betreft de opbouw van een track. ik ben daar ook mee begonnen. wel na halfjaartje op uit gekeken:P

FL studio vind ik ook prachtig.. om maar een lijstje te geven van mensen die FL studio gebruiken:
groovenatics
kenneth
Chuckie
Quintino

zegt genoeg over de kwaliteit
www.mothermusic.nl
Illusion    posted on 19-11-2007 15:40
Jaa ik moet toegeven dat je gelijk hebt LuxxWinking my eye de opbouw van een track leer je hier wel een beetjeWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
D-Jaz    posted on 19-11-2007 16:12
ik werk met music maker erg handig als je gewoon een mix tape je wil opnemen die je live maakt maar voor producing ga ik toch maar voor adobe audition 3.0

This is an old Topic

No new postings for 6.505 days.
 Post CommentThat would be 216.8 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

170 Users online: 102 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 11.811
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.202