opnemen gaat er best mee
vraag maar aan bartezzz:P
Poster: Dj-RKIs ableton een goed programma om muziek mee te maken want ik ga da miss kopen samen met een synth
Ik heb er heel heel lang geleden in 2004 een versie van gehad en dat programma is de basis geweest van wat ik nu kan!
Dit is ideaal om het een beetje in kleine beetjes te leren. Een Beatje maken wat kleine synths!
Plakken knippen SUPER.
Ik ben blij dat het er was, zonder dat was ik denk ik niet geweest waar ik was.
Maar als je dan wilt gaan Muziek maken maar dan bedoel ik ECHT dan is het programma niet meer zo iedeaal!
Ik kwam toen in aanraking met FL (wat een misselijk programma met al die paterns :S)
nee dat was niks voor mij ik bleef nog liever bij Music Maker!
Maar toen op die ene super vette grote dag dat ik ABLETON Kreeg was voor mij alles perfect Ableton werd voor mij de uitgebreide Music Maker!
En vandaag de dag werk ik er nog steets mee! (In samenwerking met Reason en Cubase)
Poster: Burnmatic
kijk dan ff, voordat je dr een smak geld voor neertelt, of je t niet kan downloaden. Ik heb wel wat mooie dingen zien staan @-knip-
tis maar een idee, k weet niet of je aan donwloaden doet. =)
kijk maar!
suc6 drmee.
Magix Music Maker is echt totaal niks, en heeft niks met produceren te maken! Je maakt nummers van bestaande loops, en niet je eigen gecreeerde. Het is gewoon knippen plakken, en t hat's it. En als je zo'n nummer draait, zal iedereen je uitlachen. Het is geen kwaliteit.
Ook als beginner kan je hier niks mee. Je moet een basis hebben, en die leer je daarbij niet.
Ik werk met FL Studio 7.0 xxl Producer Edition. Dit is een mooi programma! En heel gebruikersvriendelijk. Ik kan er lekker mee werken.
Poster: IllusionMagix Music Maker is echt totaal niks, en heeft niks met produceren te maken! Je maakt nummers van bestaande loops, en niet je eigen gecreeerde. Het is gewoon knippen plakken, en t hat's it. En als je zo'n nummer draait, zal iedereen je uitlachen. Het is geen kwaliteit.
Ook als beginner kan je hier niks mee. Je moet een basis hebben, en die leer je daarbij niet.
Ik werk met FL Studio 7.0 xxl Producer Edition. Dit is een mooi programma! En heel gebruikersvriendelijk. Ik kan er lekker mee werken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.