@ BryanB:
Ik heb die gear.... ik heb:
(CDJ-200) (CitroniC EFX6:2) (CDJ-200)
(DJ Pro 2000)
Maar het lijkt me wel fijner om te mixen met die booth die ik gezegt hebt...
snappie
Poster: Switchon
@ Bodgi:
Ooit wel eens de eer gehad om met zo'n setje te draaien?
Poster: Bodgi
De lekkerste set waar ik tot hiertoe mee gedraaid heb:
1x pioneer djm 800
2x Pioneer CDJ 1000 MKII
3x Technics SL1200MK2dus kwam net die 2 extra pioneers tekort
btw standaard setje is meestal op een vat als ik gans de avond draai
1x pioneer djm600
2x pioneer CDJ100MKII
2x technics SL1200MK2
soms worden die pioneers vervangen door een denon DN4500indien dat verhuurbedrijf 2 fuiven op één avond heeft.
Poster: Switchon
@Melle:
Offtopic, Over sparen gesproken ben nu ook nog steeds hard bezig om mijn booth bij elkaar te krijgen:P, Check ook even mijn boxen/HP topicje om jou advies te geven! (dit is bedoel aan jullie allemaal), Maar de booth is in zicht
.
Groetjes!
Financieel blijft het vaak erg moeilijk om meteen een pro-setje aan te schaffen echter heb je het geld dan zou ik dat zeker doen. Mocht je het niet leuk vinden dan kun je het spul nog goed verkopen vanwege de waarde vastheid en als je het wel leuk vind dan hoef je maar 1 set te kopen.
Poster: vanLaerFinancieel blijft het vaak erg moeilijk om meteen een pro-setje aan te schaffen echter heb je het geld dan zou ik dat zeker doen. Mocht je het niet leuk vinden dan kun je het spul nog goed verkopen vanwege de waarde vastheid en als je het wel leuk vind dan hoef je maar 1 set te kopen.
Hallo Heren,
Ben even offline geweest voor een periode..
Krijg je met het harde werken voor een booth,
Maar als ik zo kijk dan is iedereen het wel zo'n beetje met elkaar eens.
Conclusie:
Hi-Tech dj gear helpt een handje maar een goede Dj zou op alles moeten kunnen draaien.
(en de meeste zijn ook van mening dat je het beste kan beginnen op een setje van een lager budget)
ik ben het er niet mee eens
een goede dj is een dj die goed kan mixen
dat moet hij ook gewoon kunnen met een cd speler van bijv skytec.
maar als je een pioneer cd speler hebt gaat het wel makkelijker :p