@ maarten
sennheiser heb k inderdaad goed everhalen hier over gelezen, maar ijdel al ik ben vind ik de looks van hp ook erg belangrijk, en de looks van de sennheiser hd 25 spreken me nou net niet zo aan
--------------------------------------
Kort om, jullie zeggen allemaal, een nieuwe pioneer/sony/technics/(denon) koptelefoon aanschaffen is zijn geld waard..
Ga naar een winkel waar je meerdere hoofdtelefoons (dure en goedkope) kunt testen en je weet meteen of ze het waard zijn. Wat mijn mening is? Zeker zijn ze het waard, een hd-25 en hdj-1000 zitten veel lekkerder dan bijvoorbeeld een prodj-2000. Ook wat betreft geluidskwaliteit overtreffen ze alles..
Poster: rickdekoning@ maarten
sennheiser heb k inderdaad goed everhalen hier over gelezen, maar ijdel al ik ben vind ik de looks van hp ook erg belangrijk, en de looks van de sennheiser hd 25 spreken me nou net niet zo aan
--------------------------------------
Kort om, jullie zeggen allemaal, een nieuwe pioneer/sony/technics/(denon) koptelefoon aanschaffen is zijn geld waard..
Poster: Bastian
De duurdere koptelefoons zoals pioneer, technics enzo zijn wel een stuk prijziger als bv een stanton maar zit ook gelijk veel lekkerder en het geluid is ook mooier (vind de stanton toch wat bass missen, neemt niet weg dat het een prima hp is).
Poster: rickdekoning
wat vinden jullie van de denon hp1000?