Poster: Adrien1989
Wat mij op valt is dat julie allemaal naar nieuwe spullen kijken. 2e hands kan je ook prima gear kopen wat in vrijwel net zo goede staat is als nieuw en dat scheeld op het totaal plaatje honderden euro's. Jullie maken ook stuk voor stuk een leuke berekening. Het kan zijn dat ik er over heen lees, maar er staat nergens of de topicstarter uberhaupt al een versterker en speakers heeft waar het hele zooitje op aan gesloten kan worden.
Poster: Adrien1989
Wat mij op valt is dat julie allemaal naar nieuwe spullen kijken. 2e hands kan je ook prima gear kopen wat in vrijwel net zo goede staat is als nieuw en dat scheeld op het totaal plaatje honderden euro's.
Poster: sher
( wat ik leuk zou vinden)
hij kan er mee doen wat die wil..
Poster: jannickv
als je een beetje defitige pc boxjes hebt kan je die daar ook op aansluiten
Poster: thomazzxxheb ik ook gedaan eerst met pc boxen ma die waren prul en dan speakers
ja dat heb ik :D das waar die kan ik ook gebruike, ik kan naderhand nog altyd speakers kopen tnx!
de reloop rmp1 hebben geen schract functie
als ik jou was zou ik 2x mpcd-s6 citronic €349,- x 2 = €698,-
daarop zit mp3 functie op is niet echt belangrijk maar meschien iets voor jouw ook zitten er 8 effecten op zoals schracts, filter, flanger enz
en 4 geheugen banken voor sampler en cue
en de Rmx-30 BPM blackfire van reloop voor €209,-
dat is een 3 channel mixer op voor 2 cd en meschien als je een comp wil aansluiten een 3de channel.
ook zit er kill switches op en potmeters
en dan nog de reloop RH3100 Pro voor €39,- euro
dat is dus €946,- samen
dus dan heb je nog €54,- over voor je speakertjes.
misschien kan je even rond kijken bij vrienden/familie of zij nog oude speakers hebben.