de gear om mee te beginnen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thomazzxx    posted on 28-10-2007 21:56
Hallo,

Ik ben erg geintereseerd in DJen en ik speel al lange tijd met de gedachte om een eigen setje aan te kopen. Het is niet echt te bedoeling om groots en bekends te worden ofzo, het is gewoon voor thuisgebruik en op privefeestjes, als hobbyist dus. (ik koester niet bepaald grootse ambities ^^)
Maar ik ben nogal nieuw hier en ik weet niet goed waaraan en waaraf. Welke gear ik het beste kan kopen om mee te beginnen, en welke de beste prijs-kwaliteitsverhouding hebben. Ik heb nog geen ervaring eigenlijk (behalve dan wat gerommel met virtual dj,... en ik kan met platenspelers omgaan :p, en ik ben verzot op elektronische muziek! maar ik moet eerlijk toegeven ik ben echt nog een 'noob' om het zo te zeggen.) Liefst niet té duur, mn budget is hoogstens 1000 euro, dus geen dure pioneer spullen. Ik heb al heel wat sites en forums afgegaan en al heel wat prijslijsten bekeken maar ik geraak er dus maar niet wijs uit.
Het zou een mengpaneeltje en 2 cd'spelers (voor digitaal met gebrande cd'tjes, met scratchfunctie liefst Happy, laughing )
moeten worden, indien er iemand is die me kan overtuigen om toch met vinyl te gaan werken. Ik heb een eigen , nog zeer recente, computer tot mn beschikking, mischien handig ter informatie Happy, laughing

nog even een 'edit' omdat ik dit vergeten te melden was: ik ben niet in het bezit van speakers of een versterker en dat zou met mn budget ook gekocht moeten worden (mag 2de hands) enige suggesties van welke producten ik moet nemen? sites? winkels? waar ik kan kijken en kopen?

alvast bedankt voor jullie reacties!!! :D
User edit by thomazzxx on 30-10-2007 @ 11:38:33 (22%)

What do you think about de gear om mee te beginnen ??

Vote :   

dancedimension    posted on 28-10-2007 22:08