Merchandise pioneer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nvie    posted on 14-04-2005 08:08
Hello people,

Ik vraag me nu al een tijdje af...
waar kun je merchandise (t-shirts) van pioneer krijgen?

B.v.D.

Neil

What do you think about Merchandise pioneer ??

Vote :   

Lead    posted on 14-04-2005 09:09
Er is bijna geen merchandise van Pioneer meer te verkrijgen.

We hebben jaren lang kleding verkocht via de dealers, maar daar zijn we mee gestopt omdat er eigenlijk vrij weinig verkocht werd. Nieuwe kleding zal er voorlopig niet meer gemaakt worden.... Unhappy
Let the BASS be louder
Nvie    posted on 14-04-2005 14:51
da's kl***
jordy    posted on 15-04-2005 19:04

je kan natuurlijk ook vragen voor toestemming als je zelf iets mag maken voor jezelf

of ze dit goedkeuren is dan de vraag maar goed
Jorrit    posted on 15-04-2005 21:56
Ik denk niet dat ze daar zo'n probleem van zullen maken, het is alleen maar reclame en als ze het zelf niet doen (pioneer), waarom zouden wij het zelf dan niet mogen doen...
En al keuren ze het niet goed...
jordy    posted on 16-04-2005 00:22
 dat bedoel ik
Lead    posted on 16-04-2005 11:47
Voor ieder bedrijf en logo geldt dat een logo is trademark en copyrighted, gebruik mag dus alleen na toestemming van een bedrijf.

Meestal zal er geen probleem gemaakt worden, maar in principe heb je toestemming nodig als je een logo gebruikt. En of het nu om het Pioneer, Dateq, Denon of Allen & Heath logo, je zult bij gebruik altijd de fabrikant moeten vragen om toestemming (als je alles volgens de regels zou willen doen)
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 16-04-2005 21:48
tsja, maar je maakt toch verder geen misbruik van het logo,
Sterker nog, tis gewoon reclame.
jordy    posted on 17-04-2005 13:34
reclame kan ook slecht zijn

als ik pioneer sux ass shirt zou maken... bij wijze van dan
Lead    posted on 17-04-2005 15:36
Of als iemand een sux-ass t-shirt gebruikt en daar een logo op plakt lijkt het alsof Pioneer een minder shirt heeft gemaakt.... Winking my eye
Let the BASS be louder
DJMichel    posted on 29-01-2006 12:04
Echt jammer dat deze t-shirts niet meer verkocht worden. Weet iemand ofdat id&t nog wel t-shirts verkoopt? Ben namelijk opzoek naar een leuk shirt voor een dj, maar tis erg moeilijk om wat te vinden. Alleen een armada en een innercity shirt heb ik kunnen vinden, maar een id&t of pioneer shirt lijkt me veel beter! Dus weten jullie misschien waar ik een strak dj shirt kan vinden?

Lead    posted on 29-01-2006 12:45
Pioneer Merchandise in de vorm van kleding is vrijwel helemaal uitgestorven. Misschien (heel misschien) komt er nog wat in de loop van het jaar, maar reken daar maar niet al te hard op.

ID&T zal nog best wel kleding maken.....
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.181 days.
 Post CommentThat would be 239.4 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 46 Guests (159 Unknown)
Pages generated today : 27.653
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.794.771