Ik vraag me nu al een tijdje af... waar kun je merchandise (t-shirts) van pioneer krijgen?
B.v.D.
Neil
What do you think about Merchandise pioneer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er is bijna geen merchandise van Pioneer meer te verkrijgen.
We hebben jaren lang kleding verkocht via de dealers, maar daar zijn we
mee gestopt omdat er eigenlijk vrij weinig verkocht werd. Nieuwe
kleding zal er voorlopig niet meer gemaakt worden....
Ik denk niet dat ze daar zo'n probleem van zullen maken, het is alleen maar reclame en als ze het zelf niet doen (pioneer), waarom zouden wij het zelf dan niet mogen doen... En al keuren ze het niet goed...
Voor ieder bedrijf en logo geldt dat een logo is trademark en
copyrighted, gebruik mag dus alleen na toestemming van een bedrijf.
Meestal zal er geen probleem gemaakt worden, maar in principe heb je
toestemming nodig als je een logo gebruikt. En of het nu om het
Pioneer, Dateq, Denon of Allen & Heath logo, je zult bij gebruik
altijd de fabrikant moeten vragen om toestemming (als je alles volgens
de regels zou willen doen)
Echt jammer dat deze t-shirts niet meer verkocht worden. Weet iemand ofdat id&t nog wel t-shirts verkoopt? Ben namelijk opzoek naar een leuk shirt voor een dj, maar tis erg moeilijk om wat te vinden. Alleen een armada en een innercity shirt heb ik kunnen vinden, maar een id&t of pioneer shirt lijkt me veel beter! Dus weten jullie misschien waar ik een strak dj shirt kan vinden?
Pioneer Merchandise in de vorm van kleding is vrijwel helemaal uitgestorven. Misschien (heel misschien) komt er nog wat in de loop van het jaar, maar reken daar maar niet al te hard op.
ID&T zal nog best wel kleding maken.....
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community