@right1:
Verschilt beetje met waar ik zin in heb, meestal dance, trance, hardstyle of jumpstyle (ben trouwens verder geen fan van dat dansje:P). Beetje afwisseling van dag tot dag vind ik wel leuk

.
@code-y:
Waarschijnlijk ga ik hem volgende week vrijdag ophalen. Ik hoop stiekem eerder nog eventjes wat tijd vrij te kunnen maken, want m'n crossfader begon net te spacen, had ik gister ook al last van en ik heb geen zin om hem elke dag uit elkaar in in elkaar te zetten. Lijkt net of ie geen goede aarde maakt. Maar dat komt vast wel weer goed. Dateq'je lijkt mij ook wel naais, daarom koop ik hem ook:P. Eerst maar is draaien met die knoppen, misschien werkt het wel lekker. Ze zitten ook niet voor niets al jaren op die Dateq mixers

,
@sparckless:
Naar limewire om het te downloaden, slecht he:P. Spelers draaien gebrande cd'tjes prima in orde en aangezien ik toch hier thuis maar wat zit te hobby'en vind ik het niet zo'n probleem

. Waar ga jij dan eigenlijk heen?
Owjah, de cd-spelerts... Voor rond de 600 euro 2e hands voor een setje zeker niets te klagen nee. Ding kan een hoop. Alleen die jog is niet zo geweldig omdat je hem echt moet indrukke in tegestelling tot cdj800 vb, die echt touchsensitive is. Maar als je er niet mee scratcht maakt het niets uit, wat bij mij het geval is. Spelers zijn ook wat langzaam dan cdj800 maar het is niet storend. Verder vinde sommige mensen ze te klein, ze zijn ook erg compact vergeleke met andere spelers, maarja ik vind dat eigenlijk wel handig :P