moguh : adrien1989
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Adrien1989    posted on 16-10-2007 17:56
Hallo allemaal

Al een tijdje kijk ik rond op deze site, maar vandaag dacht ik laat ik mij ook eens aanmelden Happy, laughing. Ik ben 18 jaartjes jong en woon in soest.

Om maar eventjes ter zake te komen... Sinds een klein half jaartje draai ik thuis voor de hobby. Stanton rm3s paneeltje, is me goed bevallen, maar komt nu een Dateq Vibe. Ik draai met CD spelerts, een setje dns1000's, heb er ook nog 2 gemini cdx400's bij staan, maar ik gebruik meestal maar 2 of 3 spelers.

Naja dit is 1e wat me nu ff te binnen schiet, ik ga nu ff eten, als je wat van me wilt weten ofzo moet je het maar vragen:P

groetjes.

What do you think about moguh : adrien1989 ??

Vote :   

OneSixty    posted on 16-10-2007 17:57
welkom Happy, laughing

mooie gear
right1    posted on 16-10-2007 17:57
welkom hier, and have fun.
welke stijl draai je?
RenéKuppens    posted on 16-10-2007 18:15

Hee

Code-Y    posted on 16-10-2007 18:31
welkom @ DJR!!!

de DNS-1000 is een mooie keus Happy, laughing heel erg veel voor heel weinig geld =) ik heb zn grote broers namelijk de 3500's

wanneer komt die dateq?
 die dingen lijken mij dus echt zooo relaxed =) alleen wel andere schuifjes erop zetten, die live-tafel knopjes bevallen me niet =)

DJ-Code Y
Boyd    posted on 16-10-2007 18:33
welkom, cool man kom ook uit soest, leuke cd-spelertjes? naar welke platenzaak, cd winkel ga j toe?
Renzis    posted on 16-10-2007 20:58
aah regio amersfoort word weer btje bijgespekt:D

welcome man. veel plezier hier.
Adrien1989    posted on 16-10-2007 21:27
@right1:
Verschilt beetje met waar ik zin in heb, meestal dance, trance, hardstyle of jumpstyle (ben trouwens verder geen fan van dat dansje:P). Beetje afwisseling van dag tot dag vind ik wel leukHappy, laughing.

@code-y:
Waarschijnlijk ga ik hem volgende week vrijdag ophalen. Ik hoop stiekem eerder nog eventjes wat tijd vrij te kunnen maken, want m'n crossfader begon net te spacen, had ik gister ook al last van en ik heb geen zin om hem elke dag uit elkaar in in elkaar te zetten. Lijkt net of ie geen goede aarde maakt. Maar dat komt vast wel weer goed. Dateq'je lijkt mij ook wel naais, daarom koop ik hem ook:P. Eerst maar is draaien met die knoppen, misschien werkt het wel lekker. Ze zitten ook niet voor niets al jaren op die Dateq mixersHappy, laughing,

@sparckless:
Naar limewire om het te downloaden, slecht he:P. Spelers draaien gebrande cd'tjes prima in orde en aangezien ik toch hier thuis maar wat zit te hobby'en vind ik het niet zo'n probleem Happy, laughing. Waar ga jij dan eigenlijk heen?

Owjah, de cd-spelerts... Voor rond de 600 euro 2e hands voor een setje zeker niets te klagen nee. Ding kan een hoop. Alleen die jog is niet zo geweldig omdat je hem echt moet indrukke in tegestelling tot cdj800 vb, die echt touchsensitive is. Maar als je er niet mee scratcht maakt het niets uit, wat bij mij het geval is. Spelers zijn ook wat langzaam dan cdj800 maar het is niet storend. Verder vinde sommige mensen ze te klein, ze zijn ook erg compact vergeleke met andere spelers, maarja ik vind dat eigenlijk wel handig :P
Boyd    posted on 17-10-2007 15:41
Natuurlijk donload ik ook af en toe wat via limewire, soms koop ik cds. Maar meestal ga ik vinyl halen bij dadadanca aan de krommestraat in amersfoort, wel relaxed daar (ze zijn wel duur met gear daar)
Hansje    posted on 17-10-2007 15:46
Welkom @ djresource Cry
Laidback    posted on 17-10-2007 16:33
Heyy Adrien .. welcome @ Djresource!

Alvast een Paar forum tips!

Neem de Terms Of Use eens door :D
en kijk eens in het Rookie Forum hier vind je alles Over en Door Beginnende Dj's
van Dj Namen verzinnen tot Vragen over Apperatuur! ! Winking my eye een hoop handige topics!

Have fun with Djresource!
Adrien1989    posted on 18-10-2007 00:06
@sparckless:
Ben volgens mij wel eens in die winkel geweestHappy, laughing

@laidback:
Ga ik maar eens een x doenHappy, laughing
Illusion    posted on 18-10-2007 00:50
Goeiesmorgus juffrouw jannie:p (jiskefet)

Welkom op Dj Resource!!!!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

584 Users online: 323 Guests (261 Unknown)
Pages generated today : 78.676
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.630.974