sparcky.com testfase
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : top of flop

-flop

Voting is only possible for our Members
Boyd    posted on 05-10-2007 20:20
hallo, ik heb een ontwerpje gemaakt. Nu wil ik weten wat jullie ervan vinden?

knoppen werken nog niet.

en hij is beveiligd met password
username: test
password: djresource

LINKJE

What do you think about sparcky.com testfase ??

Vote :   

Twizz    posted on 05-10-2007 20:28
ik vind t geen top, maar ook geen flop.
ik vind de kleuren te speels, maar het ziet er ook weer niet slecht uit.

ertussenin zeg maar.
niet zoveel met letterkleur spelen is mijn tip.
NielsR    posted on 05-10-2007 20:32
Je pixels aan dat lusje zijn wel helemaal opgeblazen, vind ik niet mooi.
Voor de rest valt de frontpage wel mee, kan eigenlijk niet veel zeggen tot de hele site online is.
Niels325    posted on 05-10-2007 21:52
om heel eerlijk te zijn, ik vind het eigenlijk niet mooi. Alles is precies bij elkaar gesmeten. die kleurstrepen vind ik lelijk, en dat kader past daar dan niet bij, en de resolutie kan echt veel beter. En twizz heeft zeker gelijk over dat lettertype.
Waarom probeer je je site niet wat soberder in kleuren, maar meer samenhorend(of hoe je dat moet zeggen:p, zo dat alles bij elkaar past) te maken?
Nvie    posted on 05-10-2007 21:59
Ik neem aan dat het een site voor jou als DJ moet worden? Dan raad ik je aan dat als uitgangspunt te nemen, en daar dus ook eigenschappen van in je ontwerp in op te nemen.

Op zich vind ik het ontwerp niet verkeerd, op het punt na dat de kleuren hier en daar tegenstrijdig zijn, maar het schiet je doeleinden totaal voorbij denk ik. Probeer eens wat elementen erin op te nemen die jij associert met 'het DJ zijn', het mixen van muziek, enzovoorts. Ik denk dat een goeie site een site die zo ontworpen is, dat hij alleen voor jou van toepassing is.
BryanB    posted on 05-10-2007 22:05
Het idee is opzich grappig. Als eerste, gebruik 1 kleur voor de lettertypen. Dit is te flashy.

Ten tweede, centreer de lijst ook verticaal (html: valign="middle"Winking my eye

En als laatste, gebruik als achtergrond een behangmotief. Zodat het lijkt alsof de lijst ook daadwerkelijk aan een muur hangt.

Dan zal het er al een stuk beter uitzien.
User edit by BryanB on 05-10-2007 @ 22:06:43 (29%)

This is an old Topic

No new postings for 6.456 days.
 Post CommentThat would be 215.2 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

64 Users online: 8 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 327
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.579