OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je pixels aan dat lusje zijn wel helemaal opgeblazen, vind ik niet mooi. Voor de rest valt de frontpage wel mee, kan eigenlijk niet veel zeggen tot de hele site online is.
om heel eerlijk te zijn, ik vind het eigenlijk niet mooi. Alles is precies bij elkaar gesmeten. die kleurstrepen vind ik lelijk, en dat kader past daar dan niet bij, en de resolutie kan echt veel beter. En twizz heeft zeker gelijk over dat lettertype. Waarom probeer je je site niet wat soberder in kleuren, maar meer samenhorend(of hoe je dat moet zeggen:p, zo dat alles bij elkaar past) te maken?
Ik neem aan dat het een site voor jou als DJ moet worden? Dan raad ik je aan dat als uitgangspunt te nemen, en daar dus ook eigenschappen van in je ontwerp in op te nemen.
Op zich vind ik het ontwerp niet verkeerd, op het punt na dat de kleuren hier en daar tegenstrijdig zijn, maar het schiet je doeleinden totaal voorbij denk ik. Probeer eens wat elementen erin op te nemen die jij associert met 'het DJ zijn', het mixen van muziek, enzovoorts. Ik denk dat een goeie site een site die zo ontworpen is, dat hij alleen voor jou van toepassing is.
Het idee is opzich grappig. Als eerste, gebruik 1 kleur voor de lettertypen. Dit is te flashy.
Ten tweede, centreer de lijst ook verticaal (html: valign="middle"
En als laatste, gebruik als achtergrond een behangmotief. Zodat het lijkt alsof de lijst ook daadwerkelijk aan een muur hangt.
Dan zal het er al een stuk beter uitzien.
User edit by BryanB on 05-10-2007 @ 22:06:43 (29%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.