Poster: RiForza
I LOVE TECHNO LIVE => skynet live (geluid + beeld + interviews)
StuBru live (Geluid+ interviews)
hallo,
het was zeer netjes !!!!
topper --> boys noize, ongelofelijk gewoon...
niet goed --> lektroluv --> draaide niet vernieuwend genoeg naar mijn mening, als je op werchter was weet je waarom.... en ik vind zen mixes niet zo goed eigelijk (veel laten uitlopen, veel zeer korte mixes...)
het was algemeen goed -->8,5/10
Poster: soundcollectorhallo,
het was zeer netjes !!!!
topper --> boys noize, ongelofelijk gewoon...
niet goed --> lektroluv --> draaide niet vernieuwend genoeg naar mijn mening, als je op werchter was weet je waarom.... en ik vind zen mixes niet zo goed eigelijk (veel laten uitlopen, veel zeer korte mixes...)
het was algemeen goed -->8,5/10
Poster: BryanB
Ik hoor dagelijks de set die hij op Rock Werchter draaide. En weet ook dat hij zaterdag een aantal nummers uit die set draaide. Maar als je ziet dat iedereen uit zn dak ging, weet je dat dat niet uitmaakt. En die nummers zijn zo vet, waarom zou hij ze nu niet meer draaien? Ik was er op Mystery Land ook bij dat hij draaide, en hij draaide daar ook wat ' oudere' platen, maar iedereen ging uit zn plaat, en dara gata het om toch?
En dat jij zijn mixen niet goed vind, ben ik het totaal niet eens. Hij draaide subliem, ik heb geen fout gehoord. En dat is tevens de stijl van de dokter. Hij zal nooit een nummer 2 minuten door laten lopen in een mix. Maar het is jouw mening, en daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ben benieuwd wat andere hiervan vinden.
PS. een cijfer 8,5 / 10 is niet echt duidelijk..
Poster: BryanB
Weet iemand waar nog meer foto's staan?
Poster: soundcollector
> Wat vonden jullie van miss kittin?
Poster: soundcollector
micro ging grijpen...