I Love Techno 2007 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RiForza    posted on 03-10-2007 16:14
Ik heb al immens veel goeie dingen gehoord over 'I Love Techno'. Ze draaien er nu
tegenwoordig ook Electro naast Techno. De Line-Up vind ik gewoon geniaal.
Er zitten veel van mijn persoonlijke 'idolen' in.

Line-Up:
ALTER EGO live (vervanger v. Underworld)* DAVE CLARKE * JUSTICE live * GOOSE live
RUSH * MISS KITTIN & THE HACKER live * DIGITALISM live * TECHNASIA dj set
TRENTEMØLLER live * ADAM BEYER * FELIX DA HOUSECAT * DR. LEKTROLUV
BEN SIMS * KLAXONS live * ELLEN ALLIEN * SVEN WITTEKIND live
MATHEW JONSON live * BOYS NOIZE * MARCO BAILEY * BRITISH MURDER BOYS live
EROL ALKAN * REDSHAPE live * MARCO REMUS * STEPHAN BODZIN
SIMIAN MOBILE DISCO live * FELIX KRÖCHER * DJ GHOST * 2000 AND ONE
MSTRKRFT * GUI BORATTO live * LEN FAKI * ELECTRONMIKE VS BERND ISAAC
COSY MOZZY * MONICA ELECTRONICA

Een ticket voor I Love Techno kost 43 euro (excl. reserveringskosten) in voorverkoop.
Ik zou zeggen kopen die handel. Hoop dat jullie daar zullen zijn want het zal zeker
en vast onvergetelijk zijn. Meer info op: www.ilovetechno.be
User edit by RiForza on 05-11-2007 @ 21:17:01 (4%)

What do you think about I Love Techno 2007 ??

Vote :   

RiForza    posted on 05-11-2007 21:15
Ik vind het een zeer goeie vervanger.
Ze hebben al heel goede dingen gedaan.
MySpace
Live Set in Petrol van Alter Ego (als dit niet lukt kun je altijd naar hier gaan)
Veel plezier nog op I Love Techno
Met deze line-up kan het in ieder geval niet stuk.

Lukaz    posted on 05-11-2007 21:24
trentemoller en justice daar zou ik voor gaan... maar ik ga niet :D ik mis wel onze plastikman
BryanB    posted on 05-11-2007 22:34
Ik heb er steeds meer zin in!

Ik ga denk ik niet plannen, zie wel waar ik heen ga! Flink beuken in ieder geval!
RiForza    posted on 06-11-2007 21:50
Meer nieuws,
Voor de ongelukkigen die niet gaan kunnen ze alles
live volgen op deze site. Je kan het op het Radioprogramma
Switch live volgen of op P-magazine.
NielsR    posted on 08-11-2007 19:18
Sold Out, 35000 tickets zijn er al in voorverkoop verkocht en nu dat is het maximum dus er w.orden ook geen kaarten meer op het moment zelf aan de deur verkocht dus als je nu geen kaart hebt kom je niet meer binnen
RiForza    posted on 10-11-2007 21:12
I LOVE TECHNO LIVE => skynet live (geluid + beeld + interviews)
                                     StuBru live (Geluid+ interviews)
User edit by RiForza on 10-11-2007 @ 21:27:00 (14%)
OneSixty    posted on 11-11-2007 01:00
Poster: RiForza
I LOVE TECHNO LIVE => skynet live (geluid + beeld + interviews)
                                     StuBru live (Geluid+ interviews)

ah , thnqxx :d 

lekker na een fuif nog -i love techno- zien :d
Cyrille    posted on 11-11-2007 15:18
Mooi feestje! Vooral Technasia was weer super! Adam Beyer en Dave Clarke vond ik dit jaar eerlijk gezegd wat tegenvallen, net als de altijd aanwezige pillen-vragers. Dr Lektroluv daarentegen was ook dit jaar weer subliem! Mooie decoratie, lichtshow en veel gebruik van LED (in vergelijking met voorgaande jaren). Topfeestje weer dus!
BryanB    posted on 12-11-2007 10:37
Was een knaller.
De dokter was een hoogtepunt! Heerlijke set had ie gedraaid!'=

Justice was een mooie show. Het was ook wel heel vet wat ze deden, maar de breaks die ze hadden waren te lang, daardoor was het niet lekker dansbaar. Wel heel vet dat de hele hal (geloof dat ie aardig vol stond, ik ston vooraan) meezong!

2000 and one was een lekkere inkomer met een minimal setje.
Simian mobile disco was lekker ruig, en kreeg de zaal ook lekker mee.

Ik weet niet zo goed meer wat ik voor de rest heb gedaan/gezien. Achteraf gezien had ik heel graag naar Boys Noize gewild. Maar volgende keer maar weer.

Het was een goed georganiseerd feest. Alleen vond de fouillatie wat tegenvallen. Ik liet mn portemonnee en telefoon zien en ik mocht doorlopen. Had zelf gedacht dat ze flink zouden fouilleren.

En helaas zijn er nog steeds mensen die denken dat ze zonder drugs de nacht niet doorkomen. Blijkbaar zag ik er ook nog eens uit als een dealer waardoor ik een aantal maal ben gevraagd of ik wat bij me had. Ik heb nog wel wat filmpjes geschoten, post wel een link als ze op youtube oid staan.
soundcollector    posted on 12-11-2007 11:19

hallo,

het was zeer netjes !!!!

topper --> boys noize, ongelofelijk gewoon...
niet goed --> lektroluv --> draaide niet vernieuwend genoeg naar mijn mening, als je op werchter was weet je waarom.... en ik vind zen mixes niet zo goed eigelijk (veel laten uitlopen, veel zeer korte mixes...)

het was algemeen goed -->8,5/10

BryanB    posted on 12-11-2007 12:06
Poster: soundcollector

hallo,

het was zeer netjes !!!!

topper --> boys noize, ongelofelijk gewoon...
niet goed --> lektroluv --> draaide niet vernieuwend genoeg naar mijn mening, als je op werchter was weet je waarom.... en ik vind zen mixes niet zo goed eigelijk (veel laten uitlopen, veel zeer korte mixes...)

het was algemeen goed -->8,5/10

Ik hoor dagelijks de set die hij op Rock Werchter draaide. En weet ook dat hij zaterdag een aantal nummers uit die set draaide.  Maar als je ziet dat iedereen uit zn dak ging, weet je dat dat niet uitmaakt. En die nummers zijn zo vet, waarom zou hij ze nu niet meer draaien? Ik was er op Mystery Land ook bij dat hij draaide, en hij draaide daar ook wat ' oudere'  platen, maar iedereen ging uit zn plaat, en dara gata het om toch?

En dat jij zijn mixen niet goed vind, ben ik het totaal niet eens. Hij draaide subliem, ik heb geen fout gehoord. En dat is tevens de stijl van de dokter. Hij zal nooit een nummer 2 minuten door laten lopen in een mix. Maar het is jouw mening, en daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ben benieuwd wat andere hiervan vinden.

PS. een cijfer 8,5 / 10 is niet echt duidelijk..
soundcollector    posted on 12-11-2007 12:09
Poster: BryanB

Ik hoor dagelijks de set die hij op Rock Werchter draaide. En weet ook dat hij zaterdag een aantal nummers uit die set draaide.  Maar als je ziet dat iedereen uit zn dak ging, weet je dat dat niet uitmaakt. En die nummers zijn zo vet, waarom zou hij ze nu niet meer draaien? Ik was er op Mystery Land ook bij dat hij draaide, en hij draaide daar ook wat ' oudere'  platen, maar iedereen ging uit zn plaat, en dara gata het om toch?

En dat jij zijn mixen niet goed vind, ben ik het totaal niet eens. Hij draaide subliem, ik heb geen fout gehoord. En dat is tevens de stijl van de dokter. Hij zal nooit een nummer 2 minuten door laten lopen in een mix. Maar het is jouw mening, en daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ben benieuwd wat andere hiervan vinden.

PS. een cijfer 8,5 / 10 is niet echt duidelijk..

Ik bedoel niet dat hij zen mixen 2 minuten door elkaar moet laten lopen maar dat hij vaak zen liedje zo liet uitlopen naar het einde (dat het soms te lang duurde eer hij zen volgende plaat draaide)

--> Tuurlijk ging iedereen uit zen dak (kei veel mensen zijn daar onder invloed (drug, drank etc...))
je zou helemaal gek zijn moest je niet uit je dak gaan...

het cijfer was bedoelt op het algemene I love techno

DJ's, de organisatie etc...
BryanB    posted on 12-11-2007 12:22
De breaks tijdens de set waren ook niet absurd lang. Ik heb het idee dat je neit goed weet waar je over praat, en dat je ook neit de hele set hebt gehoord. Maar daar kan ik he tnatuurlijk helemaal mis hebben.

Dan je tweede punt. Jij denkt dus dat mensen met alcholol en/of drugs op helemaal uit hun dak gaan, maar nuchtere mensen niet? want zo redeneer jij het. Regelrechte bullshit. Ik was zowat nuchter, heb in al die uur maar 6 of 7 bier gehad. Zo waren er nog genoeg mensen als ik. 
Naast me stond op een gegeven moment een snuiverT, die stond de hele tijd stil. En maar te snuiven.
Maar ik ga hier niet eens verder op in. Je zult mijn verhaal toch neit begrijpen.

mvg,
Bryan
D-wan    posted on 12-11-2007 12:41
Dr.Lectroluv was zeker niet slecht, maar er kwamen voor mij inderdaad veel bekende platen voorbij.
Ik vind dat niet zo erg, want als je zelf draait, is het vrij logisch dat je een hoop van deze platen kent.
Zo heb ik bij 2000 and one heerlijk staan dansen, ondanks (omdat?) ik zijn halve set zelf op vinyl heb. Hij draaide o.a. Housetrap - Laidback Luke, toch al een wat "oudere" plaat, maar iedereen ging uit zijn dak en daar gaat het toch om ?

Felix tha Housecat Cry
Zo hoor je wat mij betreft af te sluiten ! Geen gestamp met 145 BMP om 4:00 op het moment dat haast iedereen er doorheen zit, maar een groovy mix die ook zonder al te veel inspanning heerlijk dansbaar was.
BryanB    posted on 12-11-2007 12:56
Felix heb ik helaas ook gemist....
Ik zat net even de foto's te bekijken op www.ilovetechno.be en de fotografen hebben flink hun best gedaan. Er staan echt mooie foto's tussen. Natuurlijk is er flink gefilterd.

Weet iemand waar nog meer foto's staan?
Cyrille    posted on 12-11-2007 14:35
Poster: BryanB
Weet iemand waar nog meer foto's staan?

Als het goed is komen er deze week ook nog fotos op www.whitenightmag.be
BryanB    posted on 12-11-2007 14:57
Oke bedankt! Ik hou het in de gaten!
soundcollector    posted on 12-11-2007 16:48
heel vet bij felix was dat hij om half zes ongeveer (toen de muziek zo precies veel begon te worden) ineens "smack my bitch up - prodigy " draaide... Heel de zal zat precies opeens terug boemvol energie... Wat met wel opviel is dat twee keer zen mix precies ging mislukken en hij naar de micro ging grijpen... maarja iedreen maakt fouten, ik vond het een zalige afsluiter...

> Wat vonden jullie van miss kittin?
D-wan    posted on 12-11-2007 17:48

> Wat vonden jullie van miss kittin?

Mwah, ik ben na een kwartiertje gegaan, dus ik kan niet echt over Miss Kitten oordelen...
Live on Mtv kan wat mij betreft echt niet meer, dus toen heb ik de benen genomen richting de orange room.
BryanB    posted on 12-11-2007 19:01
micro ging grijpen...

Neem aan zn HP?
User edit by BryanB on 12-11-2007 @ 19:02:09 (8%)
RiForza    posted on 12-11-2007 20:28
Ik vond het gewoon ZZZZZaaaalllliiiggggggg........
Ik vond naast de andere bekenden Monica Electronica en Cozy Mozzy er uit blinken.
Heb alle twee  hun set al staan.
Als er iemand weet waar ik nog meer sets kan vinden
van bv. Boys Noize, Digitalism,...
De Artists pics zijn ook zalig, heb zelf denkik gezien
dat iemand van Digitalism gecrowdsurfd heeft. ( foto 30/164)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

180 Users online: 116 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 172.295
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.691.210