Beginnen met draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

terilekst87    posted on 22-09-2007 22:08
Beste leden,

ik wil eigenlijk gaan beginnen met draaien.
Wat ik dan bedoel, is draaien op feestjes, dus niet zoals Tiësto enzo.
Maar gewoon een drive-in show.

Maar wat ik me af vroeg is wat voor materiaal heb ik nodig e.d.?

What do you think about Beginnen met draaien ??

Vote :   

Sammow    posted on 22-09-2007 22:11
Zoals Tiësto draaien is wel de droom van elke beginnende dj denk ik :D dat kies je niet zelf he

Misschien kan je even meedelen wat je budget is, dan kunnen we beter helpen Happy, laughing
NielsR    posted on 22-09-2007 22:30
Je moet is een foldertje van jb systems ofzo gaan halen, daar staan altijd goede beginnersetjes bij inclusief luidsprekers enzo.
Dit is de volledige catalogis van jb system voor geluid,
Hier is de promotiefolder hier staan ook volledig samengestelden paketten in kijk maar is op pagina 5.
Quara    posted on 23-09-2007 00:38
Kijk dit topic eens door Happy, laughing
User edit by Quara on 23-09-2007 @ 00:42:02 (74%)
terilekst87    posted on 23-09-2007 11:04
Poster: Sammow
Zoals Tiësto draaien is wel de droom van elke beginnende dj denk ik :D dat kies je niet zelf he

Ik zeg eigenlijk in mijn beginpost dat ik dat juist niet wil, maar dat ik gewoon op feestjes wil draaien...

Voor de rest, bedankt voor de info, ik ga eens even rondkijken !!
Timmerink    posted on 23-09-2007 11:25

Het lijkt mij handiger als je eerst een leuk dj-setje koopt voor thuis gebruik. Je koop er direct een setje topjes bij, denk aan semi-prof. boxjes aangezien het budget nog niet erg hoog zal zijn?

Je gaat lekker thuis oefenen en aan klooien met je setje totdat je een keertje op een feestje mag draaien, daar vang je je geld mee en zodoende begin je je eigen drive-in showtje. Je bouwt het steeds meer uit.. Omdat je al een dj-setje en een paar toppen hebt, kun je gaan kijken voor wat verlichting: Een T-Bar met 4 parren (56) eraan, vervolgens voor een setje subs en van daaruit kun je lekker gaan verder bouwen..

Het is (naar mijn mening/ervaring) vrij onmogelijk om in een keer een drive-in op te zetten en daarmee lekker op alle feestjes te gaan draaien, daar zal je eerst een jaartje (of 2) in moeten investerenCry

This is an old Topic

No new postings for 6.565 days.
 Post CommentThat would be 218.8 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 46 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 7.302
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.867.700