Poster: Sammow
Zoals Tiësto draaien is wel de droom van elke beginnende dj denk ik :D dat kies je niet zelf he
Het lijkt mij handiger als je eerst een leuk dj-setje koopt voor thuis gebruik. Je koop er direct een setje topjes bij, denk aan semi-prof. boxjes aangezien het budget nog niet erg hoog zal zijn?
Je gaat lekker thuis oefenen en aan klooien met je setje totdat je een keertje op een feestje mag draaien, daar vang je je geld mee en zodoende begin je je eigen drive-in showtje. Je bouwt het steeds meer uit.. Omdat je al een dj-setje en een paar toppen hebt, kun je gaan kijken voor wat verlichting: Een T-Bar met 4 parren (56) eraan, vervolgens voor een setje subs en van daaruit kun je lekker gaan verder bouwen..
Het is (naar mijn mening/ervaring) vrij onmogelijk om in een keer een drive-in op te zetten en daarmee lekker op alle feestjes te gaan draaien, daar zal je eerst een jaartje (of 2) in moeten investeren
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.