...ik heb de mijne inmiddels terug gebracht en ingeruild voor een denon DN-X-1500
er zit namelijk een tik in de filters.
doe het volgende: schuif open en assign de filter, je hoort dan een tik (die zie je ook; ong 3 a 4 leds op de master VU meter)
dus dan denk je, assign de filter met de schuif dicht, dit lijkt te werken, geen tik, maar als je de schuif openzet TIK en zichtbaar, die tik komt dus terug IEDERE keer dat je de fader dicht en weer openzet!!!
ook dry/wet maakt niet uit, wat je ook doet, je hoort de tik.
mixer terug gebracht en nieuw exemplaar gekregen, zelfde probleem, week later kwam mijn eerste exemplaar weer terug van dateq met nieuwe firmware, zelfde probleem.
na veel bellen en heen en weer rijden naar feedback rotterdam (overigens erg goeie service gehad daar, top!) was ik het zat om dateq-beta testertje te spelen en heb ik de mixer ingeruild en de denon gekocht. jammer, want de mixer klinkt verder helemaal top, bedient lekker en de filters zijn gewoon mooi, maar door die TIK gewoon onbruikbaar.
zonder de filters is de vibe in feite gewoon een 4 kanaals XTC en dus te duur voor die 1100 eur.
dus viel mijn keus op die denon: meer features voor ong 300 eur minder (en klinkt trouwens ook verrassend goed) enige min van de denon is dat 'ie toch wat fragiel voelt in vergelijking met de vibe, maar voor thuis prima als je geen sloper bent