MAGIX - Music Cleaning Lab 2007 Deluxe
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LaMalediction    posted on 13-08-2007 22:16
Magix music cleaning delux 2007 is mijn aan geraden om te gebruiken om om te nemen

hier wat info over het programma waar ik niet veel van snap:

Met MAGIX Music Cleaning Lab 2007 deluxe zet u uw lievelings-LP's, cassettes en alle andere geluidsdragers snel, eenvoudig en comfortabel op CD en DVD - zonder voorkennis! Inclusief HiFi-kabel en adapter om externe apparaten op uw computer aan te sluiten.

NIEUW! Allesrecorder

NIEUW! MAGIX Energizer

NIEUW! Podcasts maken

NIEUW! Multiband Stereo Enhancer

NIEUW! Sound Cloner

NIEUW! Video Cleaning

nou is mij de vraag;; is dit een handige programma om te gebruiken??

ik hoor het graag van jullie

Mod edit by Jorrit on 14-08-2007 11:27 (4%)

What do you think about MAGIX - Music Cleaning Lab 2007 Deluxe ??

Vote :   

Luxx    posted on 13-08-2007 23:37
waarom gebruik je niet gewoon audacity. is gratis. magix werkt trouwens wel lekker. heel erg simpel
www.mothermusic.nl
LaMalediction    posted on 13-08-2007 23:44
Poster: Luxx
waarom gebruik je niet gewoon audacity. is gratis. magix werkt trouwens wel lekker. heel erg simpel
 gewoon ff googlen en ik zal je weel ff een link geven als ik de goeie heb gevonden van audacity. ik vind magix lekker werken maar moet een nieuwe hebben want hij funcioneert niet goed
jannickv    posted on 14-08-2007 18:18
WAAR WIL JE HET VOOR GEBREUKEN DAN?
Lawrenz    posted on 14-08-2007 18:22
<offtopic>lol caps+spelling xD</offtopic>

lijkt me dat hij het wil gebruiken om platen op cd's te zetten of te rippen naar MP3, zodat hij ze dan kan beluisteren op PC of op een CD kan branden om ze te gebruiken op CD spelers. Ik denk dat ik er niet ver naast zit Winking my eye
LaMalediction    posted on 14-08-2007 18:54
Poster: Lorenzo90
lol caps+spelling xD

lijkt me dat hij het wil gebruiken om platen op cd's te zetten of te rippen naar MP3, zodat hij ze dan kan beluisteren op PC of op een CD kan branden om ze te gebruiken op CD spelers. Ik denk dat ik er niet ver naast zit Winking my eye
 iemand heeft mij dit programma gegeven om op tenemen
Lawrenz    posted on 14-08-2007 21:21
Had ik nog gelijk ook :D maar hoe bedoel je opnemen, platen opnemen naar je PC, of gewoon direct van je mengpaneel opnemen terwijl je mixt? In het tweede geval kun je beter Audacity gebruiken.
LaMalediction    posted on 14-08-2007 23:45
Poster: Lorenzo90
Had ik nog gelijk ook :D maar hoe bedoel je opnemen, platen opnemen naar je PC, of gewoon direct van je mengpaneel opnemen terwijl je mixt? In het tweede geval kun je beter Audacity gebruiken.

ik wil alleen maar mixen opnemen en bewerken als der wat fouts in zit

kan je me misschien in link geven via me PM
ccc    posted on 14-08-2007 23:50
Google is je beste vriend. http://audacity.sourceforge.net/

This is an old Topic

No new postings for 6.599 days.
 Post CommentThat would be 220 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

400 Users online: 330 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 13.078
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.281.051