Met MAGIX Music Cleaning Lab 2007 deluxe zet u uw lievelings-LP's, cassettes en alle andere geluidsdragers snel, eenvoudig en comfortabel op CD en DVD - zonder voorkennis! Inclusief HiFi-kabel en adapter om externe apparaten op uw computer aan te sluiten.
NIEUW! Allesrecorder
NIEUW! MAGIX Energizer
NIEUW! Podcasts maken
NIEUW! Multiband Stereo Enhancer
NIEUW! Sound Cloner
NIEUW! Video Cleaning
nou is mij de vraag;; is dit een handige programma om te gebruiken??
ik hoor het graag van jullie
Poster: Luxxgewoon ff googlen en ik zal je weel ff een link geven als ik de goeie heb gevonden van audacity. ik vind magix lekker werken maar moet een nieuwe hebben want hij funcioneert niet goed
waarom gebruik je niet gewoon audacity. is gratis. magix werkt trouwens wel lekker. heel erg simpel
Poster: Lorenzo90iemand heeft mij dit programma gegeven om op tenemen
lol caps+spelling xD
lijkt me dat hij het wil gebruiken om platen op cd's te zetten of te rippen naar MP3, zodat hij ze dan kan beluisteren op PC of op een CD kan branden om ze te gebruiken op CD spelers. Ik denk dat ik er niet ver naast zit![]()
Poster: Lorenzo90
Had ik nog gelijk ook :D maar hoe bedoel je opnemen, platen opnemen naar je PC, of gewoon direct van je mengpaneel opnemen terwijl je mixt? In het tweede geval kun je beter Audacity gebruiken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.