Zomerhit 2007 (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ACTIVE    posted on 13-07-2007 21:49
Nu de zomer dichter bij komt als je na de temperatuur gaat kijken. En de zon eindelijk gaat stralen na al die regen, ben toch wel een beetje benieuwd welke artiest of welk nummer deze zomer van 2007 het helemaal gaat maken in ons warmer wordende NLD en over de grenzen natuurlijk.. Is voor onzelf DJ's toch makkelijk lijkt me.. Dus bij deze barst ma los....!!!!  

What do you think about Zomerhit 2007 ??

Vote :   
Jorrit    posted on 24-08-2007 12:19
Zonder twijdel Be van Laidback Luke en Steve Angello

weet iemand een downloadsite waar ik em kan vinden? Beatport en Dance-tunes hebben em niet

Die plaat is nog niet uit, en zal ook niet uitkomen zoals hij nu klinkt. De vocalen kunnen niet gecleared worden, deze worden dus opnieuw gezongen waarschijnlijk.

Maar wat een plaat inderdaad zeg... Cry
Mod edit by Jorrit on 24-08-2007 12:20 (88%)
Sammow    posted on 24-08-2007 13:26
Poster: Jorrit

Die plaat is nog niet uit, en zal ook niet uitkomen zoals hij nu klinkt. De vocalen kunnen niet gecleared worden, deze worden dus opnieuw gezongen waarschijnlijk.

ow, zo jammer! ik hoop dat ze hem alsnog uitbrengen hoor, kan je volgens mij een hele zaal mee laten ontploffen Cry
Sandr    posted on 24-08-2007 19:01
Poster: DjCollinBosgraaf
de Topper blijft : het is zomer het is lente in de ogen van de tandarts assistente ( weet niet van wie die is maar hoor je vaak op skyradio die vind ik echt ultiem zomer blijven ) maar voor 2007 : Yves Larock - Rise Up , echt zo'n zomers deuntje waar je vrolijk van word , met een zomers clip er bij !

Inderdaad Peter de Koning
Maar het is wel:
Het is altijd lente in de ogen van de tandarst assistente

Zomerhits wat mij betreft:
Axwell - i found u
Ida Corr - Let me think about it (FLG remix)
Debonair Samir - Samir's Theme (en alles wat daar mee te maken heeft, zo ook rocking with the best)
Yves Larock - Rise up
David Guetta - Love is gone
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 24-08-2007 @ 19:10:46 (8%)
U-Vinyl    posted on 24-08-2007 19:49
Bobby Burns ft Casablanca Connect - From Holland, persoonlijk zou dit zeker een zomerhit mogen worden.
ArCee    posted on 12-09-2007 23:42
Global Experience - Madras, zoooooooooooooooo lekkah Cry
Sunrise8    posted on 12-09-2007 23:58
funkerman ft. fedde le grand - wheels in motion en
turbofunk - gotta move (fonzerelli Mix)
2 super zomerhitjes vind ik zelf :D
Music made me who i am
Laidback    posted on 13-09-2007 00:59
Poster: Jorrit

die is toch ingezongen door Rowetta ?
Sunrise8    posted on 13-09-2007 10:30
@ laidback. offtopic: waarom staat er een Oekrainische vlag ofzo bij jou :S en je komt gewoon uit nederland. een bug?

ontopic: ik vind dat i'm from holland er ook bij mag. dit is echt een superplaat, had er nooit eigenlijk goed naar geluisterd omdat er de hele tijd fuck in word gezegd. maar dat maakt niet uit, wnat het is een top nummertje. zomerhit 2007 zeker weten Happy, laughing
Music made me who i am
Dalique    posted on 13-09-2007 10:32
@Sunrise:
Offtopic: Ja dit is me vaker opgevallen bij meerdere members. Ook bij Lead, die kwam uit duitsland...........
Luxx    posted on 13-09-2007 10:41
from holland is ook niet slecht :D
www.mothermusic.nl
Lanky    posted on 13-09-2007 11:03
Heater van Samim .

persoonlijke topper!
User edit by Lanky on 13-09-2007 @ 11:04:41 (55%)
Laidback    posted on 14-09-2007 01:23
Dos Palomas Negras - Dont Wanna Go Home (Remaniax Rmx)

Poster: Sunrise8
@ laidback. offtopic: waarom staat er een Oekrainische vlag ofzo bij jou :S en je komt gewoon uit nederland. een bug?

Uhm.. ten 1e,, het is een Spaanse vlag :P

ten2e.. ik ben een hele tijd in spanje geweest.. (een goede maand).. Happy, laughing
User edit by Laidback on 14-09-2007 @ 01:41:37 (100%)
Sunrise8    posted on 14-09-2007 16:47
@ laidback. ok, ja ik ben niet zo in de vlaggen thuis :P, maar omdat je een goede maand in spanje bent geweest. waarom heb je dan die vlag?:P haha. als je gewoon nederlander bent. maar goedHappy, laughing

ontopic: nieuwe zomerhit gevonden: Tiga - you gonna want me (tocadisco Remix)
Music made me who i am
Lukaz    posted on 14-09-2007 19:28
zomer is nu onderhand wel voorbij (niet dat die is geweest)  maar de nieuwe van Chemical Brothers; The Salomon Dance is zeer sappig..
Lanky    posted on 15-09-2007 02:39
Michel de Hey - Compound : als ik aan het werk was moest die even volluit staan haha :D
Quenthin Harris - U Dont Know : relaxed nummertje om even bij te komen van het werken Winking my eye

en natuurlijk Samim - Heater : ook een nummer van goud
Laidback    posted on 15-09-2007 05:50
Steff Da Campo - Candyman,

die heb ik enorm veel gehoord in spanje..

vind de Remaniax Rmx wel de beste!
Lukaz    posted on 15-09-2007 20:13
Poster: Lanky
Michel de Hey - Compound : als ik aan het werk was moest die even volluit staan haha :D
Quenthin Harris - U Dont Know : relaxed nummertje om even bij te komen van het werken Winking my eye
en natuurlijk Samim - Heater : ook een nummer van goud

compound is eigenlijk een heel oud nummer :P maar is een tijdje geleden opnieuw uitgebracht op EC Records samen met Shinedoe RMX..

verder jammer dat heater niet een paar maand eerder groot doorbrak

This is an old Topic

No new postings for 6.585 days.
 Post CommentThat would be 219.5 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

468 Users online: 300 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 79.411
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.631.709