Zonder twijdel Be van Laidback Luke en Steve Angello
weet iemand een downloadsite waar ik em kan vinden? Beatport en Dance-tunes hebben em niet![]()
Poster: Jorrit
Die plaat is nog niet uit, en zal ook niet uitkomen zoals hij nu klinkt. De vocalen kunnen niet gecleared worden, deze worden dus opnieuw gezongen waarschijnlijk.
Maar wat een plaat inderdaad zeg...
Poster: DjCollinBosgraaf
de Topper blijft : het is zomer het is lente in de ogen van de tandarts assistente ( weet niet van wie die is maar hoor je vaak op skyradio die vind ik echt ultiem zomer blijven ) maar voor 2007 : Yves Larock - Rise Up , echt zo'n zomers deuntje waar je vrolijk van word , met een zomers clip er bij !
Poster: Jorrit
Die plaat is nog niet uit, en zal ook niet uitkomen zoals hij nu klinkt. De vocalen kunnen niet gecleared worden, deze worden dus opnieuw gezongen waarschijnlijk.
Maar wat een plaat inderdaad zeg...
Poster: Sunrise8
@ laidback. offtopic: waarom staat er een Oekrainische vlag ofzo bij jou :S en je komt gewoon uit nederland. een bug?
Poster: Lanky
Michel de Hey - Compound : als ik aan het werk was moest die even volluit staan haha :D
Quenthin Harris - U Dont Know : relaxed nummertje om even bij te komen van het werken
en natuurlijk Samim - Heater : ook een nummer van goud
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.