bizar verhaaltje -->  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rickdekoning    posted on 06-07-2007 21:49
Check ik net even de site van tiesto, lees ik me daar toch wel even een bizar bericht. Het zal je maar gebeuren..

http://www.tiesto.com/

What do you think about bizar verhaaltje --> ??

Vote :   

baath    posted on 04-08-2007 18:55
Poster: voyager

nou...bij dance4life( een paar jaar terug 2 a 3 jaar) was in het gelredom arnem dan dance4life project, en hij zei dat hij zou komen draaien.
Wat blijkt : er werd hem €20.000 geboden maar later zei hij op de radio van dat hij dat te weinig vond en meer wou, en dat hij anders niet kwam..,,ik weet niet wat ik hier persoolijk van moet denken...maar volgens mij doet hij het nog steeds(een beetje )voor het geld

ik vraag me dan alleen af of dit tiesto zelf is,
of zijn management  die er gewoon veel geld aan wil verdienen?
Vibemaster-D    posted on 05-08-2007 11:20
ja maar hallo de helft is toch nederlander hier en bovendien

stel jij bent ober en je baas zegt van ja ik betaal je zondag niet terwijl je BV maar 4 euro zou verdienen kun je denken waar slaat dat op maar in feite ben je het er niet mee eens.
tiesto's inkomsten is voornamelijk optredens (bijna iedereen download zijn muziek (en ik zeg BIJNA dus geen discussie plz)) dus daar heeft hij gewoon z'n prijs voor.
dat hij een arrogante kneus is met z'n gaylook bewegingen enzo dat is een 2e punt en dat is denk ik ook de reden dat mensen nu zeggen van 20.000 euro en dat vind je te weinig doe effe normaal.
maar eigenlijk heeft hij gewoon gelijk
the-melody    posted on 05-08-2007 11:33
Poster: Vibemaster-D

stel jij bent ober en je baas zegt van ja ik betaal je zondag niet terwijl je BV maar 4 euro zou verdienen kun je denken waar slaat dat op maar in feite ben je het er niet mee eens.
tiesto's inkomsten is voornamelijk optredens (bijna iedereen download zijn muziek (en ik zeg BIJNA dus geen discussie plz)) dus daar heeft hij gewoon z'n prijs voor.
dat hij een arrogante kneus is met z'n gaylook bewegingen enzo dat is een 2e punt en dat is denk ik ook de reden dat mensen nu zeggen van 20.000 euro en dat vind je te weinig doe effe normaal.
 van disciriminatie gesproken...
Jorrit    posted on 05-08-2007 11:40

Wat een lage post, sorry zeg.
Iemand uitmaken voor een arrogante kneus en zeggen dat je hem een gaylook vind hebben is toch wel een fase waarvan ik denk, dat jij die als pro-member, allang gepasseerd zou zijn. Ooit in je opgekomen dat je hier mensen mee zou kunnen beledigen?

Verder mag je je posts wel eens 2 keer door gaan lezen voordat je op post drukt, je taalgebruik is niet al te best.
stevew    posted on 05-08-2007 16:26
Jorrit en the-melody: ik ben het 100% met jullie eens
vibemaster...je moet niet beginnen met zulke uitspraken te verkopen. Je bent hier ook al lang genoeg op het forum en nu begin je zulke commentaar te geven. Heb toch is een beetje respect voor anderen ook zeg! Is het alleen uw mening dat hier moet begrepen worden misschienConfused Als je zulke commentaar hebt, hou dat dan voor jezelf of zeg dat tegen uw maten op café. Daar trek ik me niets van aan, maar niet op dit forum. En ja, ik durf toegeven dat ik fan ben van tiësto....al van in zijn begin jaren.
Maar bon, ik wou dit even kwijt. Je moet nu niet gaan denken dat ik je wil aanvallen of zo maar probeer hier in het vervolg op te letten hé!
User edit by stevew on 05-08-2007 @ 16:29:25 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 6.602 days.
 Post CommentThat would be 220.1 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 194 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 29.891
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.027.919