Poster: voyager
nou...bij dance4life( een paar jaar terug 2 a 3 jaar) was in het gelredom arnem dan dance4life project, en hij zei dat hij zou komen draaien.
Wat blijkt : er werd hem €20.000 geboden maar later zei hij op de radio van dat hij dat te weinig vond en meer wou, en dat hij anders niet kwam..,,ik weet niet wat ik hier persoolijk van moet denken...maar volgens mij doet hij het nog steeds(een beetje )voor het geld
Poster: Vibemaster-Dvan disciriminatie gesproken...
ja maar hallo de helft is toch nederlander hier en bovendien
stel jij bent ober en je baas zegt van ja ik betaal je zondag niet terwijl je BV maar 4 euro zou verdienen kun je denken waar slaat dat op maar in feite ben je het er niet mee eens.
tiesto's inkomsten is voornamelijk optredens (bijna iedereen download zijn muziek (en ik zeg BIJNA dus geen discussie plz)) dus daar heeft hij gewoon z'n prijs voor.
dat hij een arrogante kneus is met z'n gaylook bewegingen enzo dat is een 2e punt en dat is denk ik ook de reden dat mensen nu zeggen van 20.000 euro en dat vind je te weinig doe effe normaal.
maar eigenlijk heeft hij gewoon gelijk
ja maar hallo de helft is toch nederlander hier en bovendien
stel jij bent ober en je baas zegt van ja ik betaal je zondag niet terwijl je BV maar 4 euro zou verdienen kun je denken waar slaat dat op maar in feite ben je het er niet mee eens.
tiesto's inkomsten is voornamelijk optredens (bijna iedereen download zijn muziek (en ik zeg BIJNA dus geen discussie plz)) dus daar heeft hij gewoon z'n prijs voor.
dat hij een arrogante kneus is met z'n gaylook bewegingen enzo dat is een 2e punt en dat is denk ik ook de reden dat mensen nu zeggen van 20.000 euro en dat vind je te weinig doe effe normaal.
maar eigenlijk heeft hij gewoon gelijk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.