[M] 1 uur durende Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 03-07-2007 17:57
Yuuu,

ik heb eens een mix van een uur gemaakt. Ik vind hem allesins geslaagd; Nu jullie nog
Ik weet dat ik nu 2 mixen kort op elkaar post, maar die vorige is de kleinere versie van deze. Ik heb hem verder uitgewerkt.
Soms is het niet altijd een goede overgang, maar ik blijf oefenen.

Klik Hier

Tracklist:
Martin Soleig - Everybody
Fedde le grand - Put Your Hands up 4 detroit
Supafly Inc. - Moving too fast
Cicada - The things you say
Fish go deep feat. Tracey K - The Cure & the Cause
Tweet - Boogie 2night
Dennis Ferrer feat. Daniele - Church Lady
Wifi - Be Without You
Tiga - You gonna want me
The Migrants - I Thought that
Soulwax - NY lipps
Mason - perfect Exceeder
M.A.N.D.Y. vs Booka shade - Body Language
Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand remix)
Dave spoon feat. Penny Foster - This Machine
Mylo - In my arms
Laura Kidd - Automatic
The Migrants by Play Paul - I thought that
Wink - Higher state of consciuosness
Bob Sinclar - Sound of freedom
Chocolate Puma - Always & forever

User edit by AndersHJ on 03-07-2007 @ 18:33:38 (100%)

What do you think about [M] 1 uur durende Mix ??

Vote :   

the-melody    posted on 03-07-2007 18:26
niet grof bedoelt ofzo maar is die andere mix gemaakt met mix cd's die je na een aantal overgangen aan elkaar mixt... Want deze is, tja nogal slecht tov je vorigeWinking my eye Je nummerkeuze daarintegen is vrijwel ok.
User edit by the-melody on 03-07-2007 @ 18:30:23 (26%)
AndersHJ    posted on 03-07-2007 18:33
Poster: the-melody
niet grof bedoelt ofzo maar is die andere mix gemaakt met mix cd's die je na een aantal overgangen aan elkaar mixt... Want deze is, tja nogal slecht tov je vorigeWinking my eye Je nummerkeuze daarintegen is vrijwel ok.

Nee mijn vorige is nummer per nummer en ik niet zo laf om de cd zelf te laten mixen. Wel bedankt om te luisteren. Mss een kleine score op 10 ?

En tracklist is erbij gekomen

EDIT: je hoort het toch dta het ik ben die het gemixt heeft. Volgens mij is er toch nog altijd een groot verschil tussen mij en een groot genie die een cd maakt.

Maar dat is natuurlijk een compliment dat je dat denkt
User edit by AndersHJ on 03-07-2007 @ 18:35:34 (52%)
the-melody    posted on 03-07-2007 18:36
Effe alle puntjes:

• Leuke overgangen, creatief maar soms iets te goed bedoelt waardoor vocals op elkaar lopen
  • Nummerkeuze is ook vrijwel ok, alleen zou ik begonnen zijn met de electro tracks(tiga dus) en dan zou naar house overgaan
  • Pitchfoutjes
  • Kortom een echte beginnersmix waarin ik hoor dat je  al gevordert bent.
score; 6/10
AndersHJ    posted on 03-07-2007 18:39
Poster: the-melody
Effe alle puntjes:

• Leuke overgangen, creatief maar soms iets te goed bedoelt waardoor vocals op elkaar lopen
  • Nummerkeuze is ook vrijwel ok, alleen zou ik begonnen zijn met de electro tracks(tiga dus) en dan zou naar house overgaan
  • Pitchfoutjes
  • Kortom een echte beginnersmix waarin ik hoor dat je al gevordert bent.
score; 6/10

Ha
Leuke opmerkingen.
Aan pitch moet ik inderdaad wel nog oefenen.
Meen je dat ik al gevordert ben?
Leuk om dat te horen na exact 2 maanden te draaien met installatie
the-melody    posted on 03-07-2007 18:41
ja vroeger deed je meer pleur het ermaar in, nu zoek je al meer overgangsmomenten opWinking my eye Daaraan valt het me op.
Luxx    posted on 03-07-2007 18:43
k ga ook wel even luisteren... hoef em niet eens te checke eigelijk maar verwacht zo maar wat van me :D

*edit* me boxen zijn net opgeblazen dus kan niet echt genieten. download wel andere keer

kep klein beetje geluisterd evengoed, maar wat ik je al kan vertellen is dat je goed moet op blijven letten of je niet klein beetje moet bijdraaien. voorderest vind ik het leuk klinken hoor. maar let op het bijdraaien Winking my eye
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 03-07-2007 @ 18:52:58 (100%)
AndersHJ    posted on 03-07-2007 18:49
Poster: Luxx
k ga ook wel even luisteren... hoef em niet eens te checke eigelijk maar verwacht zo maar wat van me :D

*edit* me boxen zijn net opgeblazen dus kan niet echt genieten. download wel andere keer

ok, toch bedankt voor de moeite.
Luxx    posted on 03-07-2007 18:56
kep nog klein beetje kunnen luisteren. check me vorige post maar even. had em ge-edit nog
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 03-07-2007 18:57
kep nog klein beetje kunnen luisteren. check me vorige post maar even. had em ge-edit nog

Bijdraaien ?? Kun je wat meer info geven, snap ik niet echt
Luxx    posted on 03-07-2007 19:00
bijdraaien is het subtiel draaien van de platter (pitch benden) zodat het weer gelijk loopt. kan ook zijn dat je pitch bend knoppen hebt dan moet je het daarmee doen Winking my eye
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 03-07-2007 19:03
bijdraaien is het subtiel draaien van de platter (pitch benden) zodat het weer gelijk loopt. kan ook zijn dat je pitch bend knoppen hebt dan moet je het daarmee doen Winking my eye

Ja mijn vingers staan constant op de pitch bend knoppen om bij te regelen. Maar soms ben ik iets te laat
Ik moet er ook nog op oefenen ja...
Luxx    posted on 03-07-2007 19:08
ja nou dat is dus pitch benden. ik ben gewend om het bijdraaien te noemen, zo doe je dat op pio's Winking my eye
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 03-07-2007 19:10

Ja mijn vingers staan constant op de pitch bend knoppen om bij te regelen. Maar soms ben ik iets te laat
Ik moet er ook nog op oefenen ja...
AndersHJ    posted on 08-07-2007 19:04
Nog iemand die wil luisteren naar mijn mix

This is an old Topic

No new postings for 6.655 days.
 Post CommentThat would be 221.8 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

262 Users online: 37 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 1.681
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.693