Poster: the-melody
niet grof bedoelt ofzo maar is die andere mix gemaakt met mix cd's die je na een aantal overgangen aan elkaar mixt... Want deze is, tja nogal slecht tov je vorigeJe nummerkeuze daarintegen is vrijwel ok.
Poster: the-melody
Effe alle puntjes:score; 6/10
- Leuke overgangen, creatief maar soms iets te goed bedoelt waardoor vocals op elkaar lopen
- Nummerkeuze is ook vrijwel ok, alleen zou ik begonnen zijn met de electro tracks(tiga dus) en dan zou naar house overgaan
- Pitchfoutjes
- Kortom een echte beginnersmix waarin ik hoor dat je al gevordert bent.
Poster: Luxx
k ga ook wel even luisteren... hoef em niet eens te checke eigelijk maar verwacht zo maar wat van me :D
*edit* me boxen zijn net opgeblazen dus kan niet echt genieten. download wel andere keer
kep nog klein beetje kunnen luisteren. check me vorige post maar even. had em ge-edit nog
bijdraaien is het subtiel draaien van de platter (pitch benden) zodat het weer gelijk loopt. kan ook zijn dat je pitch bend knoppen hebt dan moet je het daarmee doen
bijdraaien is het subtiel draaien van de platter (pitch benden) zodat het weer gelijk loopt. kan ook zijn dat je pitch bend knoppen hebt dan moet je het daarmee doen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.