Draai avondje voorbereiden (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Denvo    posted on 27-06-2007 17:20
Ik ben wel benieuwd naar hoe je een avond draaien voorbereiden, ga je bijvoorbeeld liggen slapen en verzin je ter plekke wel leuke overgangen of bedenk je van te voren al wat je precies gaat draaien..?

Ik zelf draai nog niet op feesten ofzoiets dus kan mijn ervaring niet geven

What do you think about Draai avondje voorbereiden ??

Vote :   

ScottB    posted on 17-04-2008 17:34
Ik probeer van te voren vooral in de stemming te komen. Meestal ga ik dan filmpjes op youtube bekijken van bekende dj's dan krijg ik altijd zin om zelf te draaien. Als ik dan aankomen ben ik vol energie en gaat het mixen ook beter Happy, laughing
tom-j    posted on 17-04-2008 19:53
gewoon lkkr rustig aan doen. ik maak altijd een lijstje met nummers die ik wil gaan draaien dan loop je niet zo te zoeken naar een goed nummer maar weet je die van te voren al!
Ashley    posted on 02-05-2008 19:35
Ik ga 2 uurtjes voordat ik weg moet beginnen met voorbereiden (behalve de muziek, cd'tjes maken etc. die regel ik een week van te voren)
eerst douchen& eten en even relaxen, dan check ik nog even m'n geluid (drive-in) en begin alles los te koppelen en in koffers te proppen. dan word ik opgehaald door m'n mede-dj en laden we de auto vol. eenmaal daar aangekomen 30-45 min. opbouwen en dan gaaaaaan met de banaan!( of draaitafel Winking my eye )
Maar wat nou als het lukt, mama?
Flexii    posted on 02-05-2008 19:59
Poster: Ashley
Ik ga 2 uurtjes voordat ik weg moet beginnen met voorbereiden (behalve de muziek, cd'tjes maken etc. die regel ik een week van te voren)
eerst douchen& eten en even relaxen, dan check ik nog even m'n geluid (drive-in) en begin alles los te koppelen en in koffers te proppen. dan word ik opgehaald door m'n mede-dj en laden we de auto vol. eenmaal daar aangekomen 30-45 min. opbouwen en dan gaaaaaan met de banaan!( of draaitafel Winking my eye )

haha vet:P

bij mij gaat er meestal niet zoveel voorbereiding, ik doe bijna altijd drive-in (morgen weer overigens:P) en dat opbouwen en afbreken heb ik al zo ontelbaar vaak gedaan dat gaat enorm snel bij ons,, klein setje voor normale eindexamenfeesten enzo kost ons mischien 10 minuten:P, wel zijn we altijd ruim van te voren daar zodat we terplaatse nog ff wat kunnen chillen enzo,, beetje indraaien en dan komt alles goed
Basz-Line    posted on 03-05-2008 02:51
Poster: Illusion

Wil ik een nummer opzetten... wil ik hoofdtelefoon inpluggen, en bedacht ik opeens.. verdikke waar is die Jack Plug....... VERGETEN... potverdikkie... ik dikke stress... Want wat moet je als DJ zonder hoofdtelefoon. Gelukkig had school nog (altijd handig een muziek lokaal).

:::edit::

Haha, komt bekend voor

User edit by Basz-Line on 03-05-2008 @ 02:51:43 (4%)
justjustin    posted on 03-05-2008 11:12
Poster: Basz-Line
Poster: Illusion

Wil ik een nummer opzetten... wil ik hoofdtelefoon inpluggen, en bedacht ik opeens.. verdikke waar is die Jack Plug....... VERGETEN... potverdikkie... ik dikke stress... Want wat moet je als DJ zonder hoofdtelefoon. Gelukkig had school nog (altijd handig een muziek lokaal).

Hahaha das egt naar heb er altijd 1 extra in mijn tas zitten...net als 1 extra tulp snoertje...je weet maar nooit!

User edit by justjustin on 03-05-2008 @ 11:13:49 (19%)

This is an old Topic

No new postings for 6.341 days.
 Post CommentThat would be 211.4 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

291 Users online: 74 Guests (217 Unknown)
Pages generated today : 32.289
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.848.835