Poster: Ashley
Ik ga 2 uurtjes voordat ik weg moet beginnen met voorbereiden (behalve de muziek, cd'tjes maken etc. die regel ik een week van te voren)
eerst douchen& eten en even relaxen, dan check ik nog even m'n geluid (drive-in) en begin alles los te koppelen en in koffers te proppen. dan word ik opgehaald door m'n mede-dj en laden we de auto vol. eenmaal daar aangekomen 30-45 min. opbouwen en dan gaaaaaan met de banaan!( of draaitafel)
Poster: Illusion
Wil ik een nummer opzetten... wil ik hoofdtelefoon inpluggen, en bedacht ik opeens.. verdikke waar is die Jack Plug....... VERGETEN... potverdikkie... ik dikke stress... Want wat moet je als DJ zonder hoofdtelefoon. Gelukkig had school nog (altijd handig een muziek lokaal).
:::edit::
Haha, komt bekend voor
Poster: Basz-Line
Poster: Illusion
Wil ik een nummer opzetten... wil ik hoofdtelefoon inpluggen, en bedacht ik opeens.. verdikke waar is die Jack Plug....... VERGETEN... potverdikkie... ik dikke stress... Want wat moet je als DJ zonder hoofdtelefoon. Gelukkig had school nog (altijd handig een muziek lokaal).
Hahaha das egt naar heb er altijd 1 extra in mijn tas zitten...net als 1 extra tulp snoertje...je weet maar nooit!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.