kan er iemand een korte sound maken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vibemaster-D    posted on 26-06-2007 15:00
heej. ik heb nu een hele verzameling samples. met teksten als

I'm the mixmaster
here's DJ .......
Your party is fully supported by ..
superman geluidje

en dat soort zaken dan kan ik afwisselde intro's gebruiken.

alleen moet ik nog een sample hebben met een stem die zegt DJ Vibemaster D en Vibemaster D. nu heb ik dit zelf geprobeerd maar dat klinkt ontzettend gay.

zou iemand zonder te veel moeite zoiets kunnen maken met zo een producer programma. ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat lukt mij niet.

p.s. een tijdje geleden heb ik er wel eens 1 van iemand hierzo van het forum gehad. maar nu wil ik 2 of 3 samples zodat je wat kan afwisselen.

als iemand dit zou willen doen graag.
PM me maar voor mijn e-mail adres of een download link

alsvast bedankt voor de moeite
DJ Vibemaster D

What do you think about kan er iemand een korte sound maken ??

Vote :   

bramv    posted on 26-06-2007 15:07
uitspraak robot , werkt opzich redelijk goed. Maar als je vibemaster intypt, dan hoor je ''vipmaster''. Dus moet je er van maken ''vaibmaster''.

Vibemaster-D    posted on 26-06-2007 15:34
bedankt voor die übervette site. ik heb echt een zooi met samples.

Lead    posted on 26-06-2007 15:55
Poster: Vibemaster-D
...alleen moet ik nog een sample hebben met een stem die zegt DJ Vibemaster D en Vibemaster D. nu heb ik dit zelf geprobeerd maar dat klinkt ontzettend gay.

zou iemand zonder te veel moeite zoiets kunnen maken met zo een producer programma. ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat lukt mij niet.
...

Je hebt toch een DJM-800 ??

Stop er een microfoon in, zet Effect Select op MIC.
Selecteer effect 'ROBOT'
Zet de level/Depth op kwart voor.
Schakel de mic in en begin te praten. Door nu de parameter te veranderen pitch je de stem omhoog en omlaag.

Als je de Level/Depth veranderd verander je de mix tussen pitch effect (linksom) en het vocoder effect (rechtsom), zo kun je al een hele coole basis maken Thumbs Up
Let the BASS be louder
Vibemaster-D    posted on 26-06-2007 16:01
euhh inderdaad dat ga ik gelijk is effe uittesten.
en dan lekker digitaal opnemen
en dan als het moet kan ik er nog een CFX bij gooien.

tja niet echt aan gedacht wel heel erg dom.
moet er gewoon aan wennen dat ik nu met kwaliteit werk
bramv    posted on 26-06-2007 16:16
quote:
moet er gewoon aan wennen dat ik nu met kwaliteit werk
 Haha, :P
NIekh    posted on 26-06-2007 18:13
Poster: Lead

Je hebt toch een DJM-800 ??

Stop er een microfoon in, zet Effect Select op MIC.
Selecteer effect 'ROBOT'
Zet de level/Depth op kwart voor.
Schakel de mic in en begin te praten. Door nu de parameter te veranderen pitch je de stem omhoog en omlaag.

Als je de Level/Depth veranderd verander je de mix tussen pitch effect (linksom) en het vocoder effect (rechtsom), zo kun je al een hele coole basis maken Thumbs Up

Ik heb nu ook DJM 800 en inderdaad gewoon robot en dan voor een GOEDE lage    -50 procent en voor een grappige hoge +50 procent en dan opnemen maar! Ik heb het een paar keer gedaan en klinkt echt súúúúúper grappig :P
Twizz    posted on 26-06-2007 20:17
www.energystudio.nl en dan naar een of andere tak daarvan(iets met idears)
kost wel geld, maar dan heb ik een bekende van mij ook weer geholpen:P
RenéKuppens    posted on 26-06-2007 20:30

p.s. een tijdje geleden heb ik er wel eens 1 van iemand hierzo van het forum gehad. maar nu wil ik 2 of 3 samples zodat je wat kan afwisselen.

DJ Vibemaster D

Wie zou dat zijn geweestWinking my eye
Lead    posted on 27-06-2007 01:03
Poster: T4Twister
XX en dan naar een of andere tak daarvan(iets met idears)
kost wel geld, maar dan heb ik een bekende van mij ook weer geholpen:P

Heb je zelf wel gekeken op die site voordat je de link postte ? De site waar je naar linkt gaat over een muziekje maken voor een bedrijf... da's iets heel anders dan een stem effect... Onzinnige link dus
Let the BASS be louder
Vibemaster-D    posted on 27-06-2007 10:47
heb het gister avond effe getest. met de Robot en dat klinkt super bruud. ook de Crush een klein beetje naar rechts is net wat ruiger.

maar bedankt voor die 1ne website die is zeeer nuttig

p.s. was wel grappig gister laat in de avond eindfeest op school. komt de DJ binnen met of course 2x MK3 en een DJM800. zeg ik zo vette mixer he. hij zo ja ken je die. ik zeg zo ja ik heb er ook 1 sinds vorige week. ooh kom effe achter de booth. 3 liedjes gespeelt met de CFX daar echt ontzettend vet.
User edit by Vibemaster-D on 27-06-2007 @ 10:48:55 (100%)
Twizz    posted on 27-06-2007 12:20
Poster: Lead

Heb je zelf wel gekeken op die site voordat je de link postte ? De site waar je naar linkt gaat over een muziekje maken voor een bedrijf... da's iets heel anders dan een stem effect... Onzinnige link dus

ow dan had ik het dus verkeerd begrpen van die man...

This is an old Topic

No new postings for 6.647 days.
 Post CommentThat would be 221.6 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

405 Users online: 336 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 13.457
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.281.430