Poster: Vibemaster-D
...alleen moet ik nog een sample hebben met een stem die zegt DJ Vibemaster D en Vibemaster D. nu heb ik dit zelf geprobeerd maar dat klinkt ontzettend gay.
zou iemand zonder te veel moeite zoiets kunnen maken met zo een producer programma. ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat lukt mij niet.
...
quote: |
Poster: Vibemaster-D moet er gewoon aan wennen dat ik nu met kwaliteit werk |
Poster: Lead
Je hebt toch een DJM-800 ??
Stop er een microfoon in, zet Effect Select op MIC.
Selecteer effect 'ROBOT'
Zet de level/Depth op kwart voor.
Schakel de mic in en begin te praten. Door nu de parameter te veranderen pitch je de stem omhoog en omlaag.
Als je de Level/Depth veranderd verander je de mix tussen pitch effect (linksom) en het vocoder effect (rechtsom), zo kun je al een hele coole basis maken
Poster: Vibemaster-D
p.s. een tijdje geleden heb ik er wel eens 1 van iemand hierzo van het forum gehad. maar nu wil ik 2 of 3 samples zodat je wat kan afwisselen.
DJ Vibemaster D
Poster: T4Twister
XX en dan naar een of andere tak daarvan(iets met idears)
kost wel geld, maar dan heb ik een bekende van mij ook weer geholpen:P
Poster: Lead
Heb je zelf wel gekeken op die site voordat je de link postte ? De site waar je naar linkt gaat over een muziekje maken voor een bedrijf... da's iets heel anders dan een stem effect... Onzinnige link dus
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.