Poster: stevew
Wat ik wel lastig vindt aan de 4000 is de functionaliteit met mp3. Hiermee bedoel ik als je een mp3 track hebt en je moet naar vb. 20sec35frames(zoals bij gewone cd's) waar de baslijn begint is het heel lastig om dit punt te zoeken (de search bij mp3 neemt altijd stappen in seconden en niet in frames). Bij mp3-cd's staat de frame-counter er niet eens op, het
Poster: Niels325 Kvind het namelijk echt makkelijker werken zo, want toen ik eens op een cdj-1000mk2 moest spelen had ik daar heel wat mee moeite mee:s.en de cdj 1000's vallen dan nog mee, de eerste pioneer die ik in mijn handen gehad heb vas een 100 met dubieuze cue knoppen. kwestie van een beetje te oefenen op een andere manier van bijsturen
Poster: Niels325
toen ik eens op een 2100f van Denon speelde was de cue-manier net hetzelfde, dus ik hoop dat dit bij deze 4000 ook zo zal zijn! Kvind het namelijk echt makkelijker werken zo,
Poster: Vibemaster-D
ik dind de DND4000 en 4500 lekkerder werken dan de 6000 en 9000. die zijn veels te onoverzichtelijk. ik vind de DND4000 de beste 19" drive-in dubbelaar ATM
Poster: Gery
anyway, wat ik wel nog kan zeggen is dat hij perfect werkt in samenwerking met traktor scratch.
Poster: Niels325in principe kan je ook al timecode cd's met final scratch en serato ook gebruiken, maar die systemen hebben nog redelijk wat bugs in combinatie met cd spelers.
Nu, dat van die Traktor scratch wist ik dus nog niet, kdacht dat je daarmee gewoon via je draaitafel traktor dj studio mee kon bedienen, maar dus ook je cd-speler?
Nuja, kdenk niet dat ik ooit zoiets zal kopen, maar toch leuk megenomen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.