Hey niels,
Ik heb hier al een jaar of 2 een 4000 staan. hier zijn een paar zaken waar ik in de jaren problemen mee gehad heb.
Als je een mp3 cd hebt die bestaat uit 1 lange mix(bestaande uit 1 track) stopt de cd met spelen na 150min. heb dit zelf al meegemaakt maar daar trek ik me niets van aan.
Wat ik wel lastig vindt aan de 4000 is de functionaliteit met mp3. Hiermee bedoel ik als je een mp3 track hebt en je moet naar vb. 20sec35frames(zoals bij gewone cd's) waar de baslijn begint is het heel lastig om dit punt te zoeken (de search bij mp3 neemt altijd stappen in seconden en niet in frames). Bij mp3-cd's staat de frame-counter er niet eens op, het gaat enkel maar met minuten en seconden(erg irritant). bij mp3 is ook de start trager, hij start niet met een snelheid van 0.01sec zoals met de gewone cd's maar hij start met mp3 zoals de meeste oudere jb-spelers (met vertraging dus). De brake is NIETS waard, die gebruik je beter niet.
Om op je vraag te antwoorden wat doe je beter niet:
-Geen cd's branden op hoge snelheden (de 4000 skipt erover tijdens het spelen en valt stil!!!)
-Geen speciale cd-vormen in de speler steken (hartvormige of van die kleintjes) maar dit doe je toch niet nietwaar.
dat was het zo ongeveer....oef
Maar naast al dat negatieve.....de 4000 is een goede cd-speler waar je veel geniet zal van hebben. Ik ben er ook zeer tevreden van geweest. Ik heb nu de cdj-1000mkIII's omdat ik mijn grenzen wil verleggen en de lat hoger wil leggen, niet omdat ik van denon wil afstappen want ik heb wel respect voor denon. Ik heb met denon 6 jaar gedraaid en ik was er zeer tevreden van. Ik heb de 4000 hier nog staan en ik gebruik die regelmatig nog dus...slecht is die niet hé
Veel succes ermee!!
Greets,
Dj:Steve