Poster: Lead
Tussen 2 lagen verf moet je de zaak 24 uur laten drogen voor optimale hechting. Ik heb zelf mijn Technics SL ook behoorlijk verbouwd 
Daar denkt motip toch echt heel anders over en zet dat ook duidelijk op de bus, eerste laag spuiten, 10 minuten laten voor wat het is en dan de 2é laag spuiten voor de eerste compleet droog is.
Bedenk wel : Eerst goed voorwerk doen is al het halve werk... En als je nog nooit iets netjes gespoten hebt met een spuitbus weet ik niet of jet er alim aan doet hieraan te beginnen.
Spuiten met een spuitbus word nooit zo mooi als wanneer je het laat doen bij een autospuiterij. Behalve dat die jongens over veel betere spullen beschikken hebben ze ook betere lak die een vullend vermogen heeft en spuiten hun in perfecte condities. Zelf gaan klooien met een spuitbus is leuk om te doen maar echt mooi heb ik het nooit gevonden. Met een bus spuiten levert vaak ongelijkmatige plekken en sinaasappel huidjes op en dat wil je niet.
Mijn draaitafels zijn in eerste instantie ook met Motip gespoten, echt een ramp. Na 3 weken trok je nog met je nagel de krassen er in en werd het er niet mooier op. Toen zijn ze opnieuw geschuurd en gespoten met industriële 2K lak. Ik durf er nu mijn sleutelbos overheen te gooien zonder dat je krassen zult zien. Kost je misschien een paar euro meer maar ze zullen langer mooi blijven.