Poster: Gery
Toch is dit enkel in de linker bovenhoek waar de processor zit. kan hoofdzakelijk de behuizing een beetje opwarmen. storend is dit verrevan.
Kijk even bij de techdocs van Apple, men geeft het zelf namelijk ook aan. Apple zal dit toch vast wel beter weten dan de eind gebruiker of niet?

het enige moment waarop je je fans hoort gaan is wanneer je echt intensieve processen gaande hebt. Bij normaal gebruik hoor je ze totaal niet.
Toch vreemd dat bij de nieuwe generatie macbooks de fans duidelijk hoorbaar zijn als je hem even laat werken. Moest ook wel want je verbrande je ballen aan de eerste serie macbooks. Apple laat de fans nu dus bij voorbaat al harder draaien omdat men bang is dat de zooi TE warm word.
Waarschijnlijk heb je juist pech gehad met je toestel... van de mensen die ik ken die een macbook hebben zijn er nog geen enkele geweets met zulke problemen. raar.
Kijk voor de gein eens op tweakers en hoeveel mensen daar met klachten zitten, kijk eens op macosx.nl en zoek eens op cracked case..... je bent eerder een mazzelaar als je niks met je notebook hebt gehad krijg ik het idee.
snappy
Ja Vista reageert directer dan OS-X
apple hardware werkt gewoon perfect samen. maar dat je nog windows wilt draaien versta ik niet. nu zonder mac te verheerlijken, vista is crap. de hele manier hoe windows werkt is alle gekheid op een stokje.
wat doe je nog op vista dat je niet op OSX kan?
Laten we eens beginnen met autocad maar dat niet alleen, mijn macbook werkt gewoon sneller onder Vista dan onder OS-X en Vista heeft ook een beter power management dan OS-X want ik weet ruim 45 minuten meer uit een accu te halen dan onder OS-X. Photoshop CS3 e.d starten allemaal net zo snel op dus waarom OS-X gebruiken als ik met Windows ook nog eens een fatsoenlijke ondersteuning heb voor NIET apple hardware.
btw, sinds ik mijn macbook heb (vorig jaar juli) kan ik de keren dat ik hem effectief geboot heb op mijn 2 handen tellen. Zo'n 6 maal herstarten na systeem updates inbegrepen. Ik denk niet dat je dat kan zeggen van eender welke windows computer die dagelijks nog wat gebruikt wordt.
Mijn Vista PC staat gemiddeld ruim een maand aan voor ie weer eens gereboot moet worden na een update. PC draait hier 24/7 en heb er nooit last mee.
nonsense mijn macbook werkte perfect met 512MB RAM. zelf photoshop werkte naar genoegen. ik heb er nu wel 1GB zitten maar dat was omdat ik vaak met geluid bezig ben en dat net iets comfortabeler werkt. maar dat zit nu dacht ik standaard in macbooks.
Probeer creative suite 3 eens te draaien, waarschijnlijk wil ie niet eens opstarten, een mac moet gewoon 2 gig aan geheugen in anders ben je constant een page file aan het maken op die trage harddisk in de macbooks
Apple heeft een eerste klas service. waar heb jij je macbook gekocht om te beginnen? want mac bied enkel de super service in authorized points. een gewone electro/PC zaak die mac verdeelt hoort daar niet bij! de aparte apple winkels (zoals bvb in Belgie Switch Shops, vroeger IT pro) werkt een technieker full time in dienst, zijn er meestal wel stukken op voorhand. en als die daar niet zijn komen die per koerierdienst asap.
Mijn macbook komt vandaan bij een PREMIUM reseller (wat dat premium in houd is mij de vraag) EN is een geautoriseerd servive punt. En die zeggen dus eerst dat het een probleem is en vervangen het display, dan hoort het erbij, dan moet ik maar bij apple gaan zeuren, apple onderzoekt mijn geval zonder ooit mijn notebook te hebben gezien, inmiddels moet ik met een briefje van advocaat een nieuwe reparatie af gaan dwingen en na een derde reparatie is het probleem eindelijk wel opgelost en was het toch geen probleem wat binnen de toleranties viel.
*zucht* ik noem dat gewoon K*T service!
zonder eerst te weten wat de problemen juist zijn is dit maar (half?)gebakken lucht.
zeker dat de stapels 'gewone' notebooks minstens even hoog waren.
wat ik eerder al zei als je de service wilt moet je je macbook best in een goede appel zaak kopen.
Wat ik al eerder zei, hij kwam bij een premium reseller vandaan die ook geautoriseerd repair centre is.
of via internet. mocht er iets mankeren komen ze je macbook halen en terug bezorgen met UPS express.
Dan weet je zeker dat je je macbook minimaal 2 weken kwijt bent.
Mijn iPod had ik via internet besteld en heb mijn oortjes 3 maal om zeep geholpen door met sleutels enzo in mijn zak te zitten, en heb telkens gebeld want "ze klonken zogezegd niet meer deftig" en 'k heb ieder keer 2 dagen na het telefoontje via UPS ook nieuwe oortjes gekregen 
Lekker onbeschoft, je eigen fouten onder garantie laten vallen. Vind het nu ineens niet meer zo vreemd dat men zo argwanend is geworden daar