Poster: tairip
Wat Jer-E zegt kan niet uit!
Ik heb alles nagerekend en voor 2300.- gaat zo'n setje echt bij geen enkele Pioneer dealer de deur uit!
Ik zou wel eens een stukje bewijs willen zien. Ik denk dat als dit mondeling is afgesproken ik nog maar eens goed na zal vragen of het wel klopt voordat je je spullen verkocht hebt en je ineens meer moet betalen!
Bij Pioneer ligt die marge niet dermate hoog en levert Feedback of welke firma dan ook niet zoveel in zodat jij voor 2300.- een setje mee krijgt!
Ik heb wel bronnen maar ik ga die marges natuurlijk niet op straat gooien, dat is niet mijn intensie om de markt te verzieken zodat sommige mensen in een winkel gaan zitten zeiken om meer korting omdat ze toevallig weten dat er een bepaalde marge op zit.
Ik denk eerlijk gezegd dat je iets te hard hebt geblaast in dit forum, zonder bij de gevolgen na te denken. Zeg niet iets voordat je het zeker weet (een keer kan dat natuurlijk fout gaan). Maar dit gaat over een onderwerp waar denk ik menig DJR lid over valt.
Poster: Jorrit
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.