Poster: tairip
Als je dit gaat doen moet er nog steeds grof geld bij lijkt mij!
Poster: stevew
Ik persoonlijk zou mijn cdj-1000mkIII niet willen wegdoen voor de 800 reeks. wat ik zou doen is gewoon rustig sparen en op het einde de mengtafel verkopen en de djm gaan halen zodat je nooit zonder mengtafel zit.
Maar je doet wat je wil natuurlijk he
Poster: Jer-E
jerry heb heeft leuke spaarpothaha
neej gebruik amper hotceu's en ook ni van dat wavedisplay.daarom zat ik dus aan die overstap te denke. k kan zelf goed werken met beide spelers.
ja is idd om mijn djx700 te vervange :P
begint nu wel nodig te worden aangzien mun rechterkant van het geluid weg valt.
maja ik heb een aantal keer op die djm 800 gedraait en ben gewoon helemaal verliefd geworden.
nou weetje ik kan dus 1700 krijge voor mun 2 1000 en ik kan een aanbieding krijgen bij een winkel nieuw van 2 cdj 800 en djm 800 voor 2300. dus dan betaal ik 600 euro extra en ander iets van 1400 euro
Poster: jannickv
Poster: stevew
Ik persoonlijk zou mijn cdj-1000mkIII niet willen wegdoen voor de 800 reeks. wat ik zou doen is gewoon rustig sparen en op het einde de mengtafel verkopen en de djm gaan halen zodat je nooit zonder mengtafel zit.
Maar je doet wat je wil natuurlijk he
helemaal mee eens
fe#ed#back vin ik tog een behoorlijke pioneer dealertog of ik moet verkeerd zien
en met een beetje afdingen kom je behoorlijk ver :D
Poster: dutchman
Ik zou wel die cdj 1000's verkopen en dan tenminste een goede mixer met 2 toch ook super goede cd spelers kpen...ik zit alleen ff te zoeken maar ik kan niet echt een dj set vinden voor zo goed koop ook niet bij backfeed
als je zelf samen stel kom je zegmaar op 2800 euro
je gaat beetje prate enzo en je lult er makkelijk 500 euro afals je het slim aanpak
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.