Poster: lolbroek
Ik heb altijd alle blokdiagrammen van een Xone:62 liggen, dat zou het een hele stap makkelijker voor je maken toch?
Pm me moest je ze nodig hebben.
Poster: Progrezz
Ik ga hier proberen een mooie tutorial en worklog van op te stellen als ik er daadwerkelijk aan begin, zodat andere mensen er ook iets aan hebben
Poster: the-melody
Hmmm mag ik nu even een domme vraag stellen? Ik vraag me nu af hoe je in godsnaam een filter kunt bouwen... Lijkt mij toch niet echt simpel?
Poster: lolbroek
Ik heb altijd alle blokdiagrammen van een Xone:62 liggen...
Poster: Sandr
Zelfde hier! Maar jij kan het vast beter dan ik, dus misschien is het wel de moeite om er een te kopen??
Poster: Progrezz
Het etsen van een schema zal wel mogelijk zijn op school. Ik neem aan dat het nog wel een tijd duurt eer ik zover ben. Allereerst heb ik informatie en schema's nodig, VEEL schema's.
Het tekenen en simuleren gaat normaalgezien met multisim en ultiboard.dat is juist!
Omdat ik niet erg veel ervaring heb op dit vlak gebruik ik enkel componenten die ze ook gebruiken in andere filters, of componenten die hiervoor vaak gebruikt worden.
Versterkers en andere componenten kunnen nogal eens een raar verloop geven en elke component reageert anders, dat risico neem ik liever niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.