Poster: robbert
De no-nonsense mixers spreken tegenwoordig niet meer extreem veel mensen aan en ook Dateq zal mee moeten gaan met de tijd.
Poster: robbert
Ik zie bijvoorbeeld bij DJ-booths bijna niemand meer staan met een Dateq mixer.
Poster: Vibemaster-D
pioneer en dateq zijn oerdegelijk
Poster: Reind
Nee Pioneer maakt goede mixers, Dateq is oerdegelijk. Er is geen Pioneer mixer die het op build quality van een LPM red (Apollo wel maar dat zijn ook geen oerhollandse dateq mixers, die worden in Taiwan gemaakt en hier in elkaar geschroefd). Is ook niet nodig want als je een halve liter bier in een DJM800 mikt moeten ze je de kop van de romp scheiden
Poster: greup
Nou zou voor mij,. als iemand die geregeld op stap gaat met een showtje een dateq 4 kanaals met korte faders ( want die lange faders hou ik dan juist weer niet van) best wel interressant zijn.
Alleen vraag ik me af of ook nog los te verhuren valt, aangezien de djm toch echt nog steeds DE verhuur koning is in mijn regio.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.