Poster: Samm
ja dat weet miste dat je er iets aan doet is hij helemaal ontregelt en blijft is zelf vast staan...
Poster: Samm
Hallo iedereen
Heb nu al een tijdje 2 platenspelers van synq maar nu overlaatst was hij binnegegaan omdat mijn geluid wegviel kwam dus door het schroefje waar je je naalden mee vast zet.Ze hadden heel de arm vervangen en vast gezet nu staat die goed vast zoals het moet ook.Maar nu merk ik bij de ander synq dat als je de arm vast pakt er wat speling op zit in het mechanisme waar het gewicht aan vast zit enzo... Is dit normaal ..??
Poster: lolbroek
Haha, daarom neem ik altijd de Technics :D Die Stantons zijn zoooo gammel na een tijd!
Poster: lolbroek
"Daarom neem ik ook de Technics" => Je weet ook niet waarom ik dit zeg, de technics worden veel minder gebruikt dan de Stantons, en als ze al gebruikt worden staan er vreemd genoeg altijd oudere mensen aan die iets beter met de TT's omgaan.
Logische keuze dan toch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.