Poster: djprozei
ik zou toch gaan voor een hoofdtelefoon met scharnieren.werkt gewoon een stuk fijner. als dj luister je vaak met 1 oor de andere kant rust in je nek.
zo'n koptelefoon duwt continue tegen je kaak of onderkant van je oor dat is niet prettig
Naam: Joep van den Heijkant | Waardering: ***** |
Leuke mixer. Het is wel een leuke mixer met een degelijke uitstraling. Ik vind het ook handig dat je ook gewoon een line apparaat op de phono-in kan aansluiten. Het is een mixer voor de beginnende DJ. Alleen denk ik dat je voor een paar tientjes extra beter een Gemini PS-626i kan kopen. |
|
E-mail adres zichtbaar na inloggen | Datum:?26-10-2004 |
Naam: xxx [MOD EDIT deleted for privacy resons] |
Waardering: ***** |
nope, dit is niet wat je zoekt aah ik kreeg em donderdag binnen., toen vond ik hem geweldig. leuke fukties als hampsterswitch en curve adj. dacht daarom ook dat ie wel tegen wat turntablism kon, waarom zitten er anders van dat soort dingen op? maar nu (zaterdag) hoor ik al mini kleine tikjes als ik de xfader twiddle of crab. en dat suckt , ook voor jullie beginnertjes ![]() ik zet hier nog een keer wat neer als de x-fader helemaal dood is, en ook nog een keer als ie helemaal niets meer doet als ik em dan nog gebruik right |
|
E-mail adres zichtbaar na inloggen | Datum:?30-10-2004 |
Naam: kevin graham | Waardering: ***** |
goed/degelijk Ik heb deze mixer nu ongeveer 9maanden en hij werkt prima, knoppen zitten niet dicht op elkaar, de faders voelen wat gammel aan maar deze zitten toch degelijk bevestigd. Al met al een lekker mixertje voor deze prijs! |
|
E-mail adres zichtbaar na inloggen | Datum:?9-2-2005 |
Naam: Bas Amro | Waardering: ***** |
goed genoeg voor mij ik ben een mixer, geen scratcher dus ik heb nog geen problemen als die van 2 posts terug. het geluid is goed, de equaliser is goed, de faders voelen los maar stevig aan ![]() |
|
E-mail adres zichtbaar na inloggen | Datum:?27-4-2006 |
Naam: Roch? Boedhoe | Waardering: ***** |
Goed apparaat Overzichtelijk, lekker soepele faders, en de knoppen niet te dicht op elkaar, precies goed. Lekker mixertje dus |
Poster: LuXx
je hebt nog geen reviews gevondenhoe zoek jij dan?
kijk een bij new-line bij de producten consumenten geven hun meningen als ze iets gekocht hebben. anders bij aboutdj zal je ook wel wat vinden. lijkt me niet al te moeilijk