Reviews Gevraagt
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 01-05-2007 20:45
Hallo,

Ik zoek een paar reviews

- Ik wil een sennheiser HD 202 kopen. Maar ik heb nog geen enkele review gevonden op internet

- Een review van de reloop RCD2650s

- En een review van de Numark DM1050

Ik hoop dat sommige mensen hier een review van hebben/ willen maken

What do you think about Reviews Gevraagt ??

Vote :   

OneSixty    posted on 01-05-2007 21:10
ik heb geen ervaring maar zij 2 draadjes niet onhandig?

Sennheiser HD 202 hoofdtelefoon

(en ik heb na 1 minuut deze reviews gevonden!)

http://www.kieskeurig.nl/review/0C26FBEB383B0A01C1257164004D9FB2.htm
Sammow    posted on 01-05-2007 21:34
Het is gevraagd en mits een klein minuutje zoekwerk heb je je anwoord zo
Prozei    posted on 01-05-2007 22:47
ik zou toch gaan voor een hoofdtelefoon met scharnieren.werkt gewoon een stuk fijner. als dj luister je vaak met 1 oor de andere kant rust in je nek.
zo'n koptelefoon duwt continue tegen je kaak of onderkant van je oor dat is niet prettig

JasperVC    posted on 02-05-2007 07:07
Poster: djprozei
ik zou toch gaan voor een hoofdtelefoon met scharnieren.werkt gewoon een stuk fijner. als dj luister je vaak met 1 oor de andere kant rust in je nek.
zo'n koptelefoon duwt continue tegen je kaak of onderkant van je oor dat is niet prettig

OK bedankt, ik zal eens kijken.
Maar iemand een review of mening over die reloop ?
Jer    posted on 02-05-2007 09:15
Die numark zou ik in ieder geval nie voor gaan!
Zou dan voor deze gaan 20 euro duurder American Audio Q-D6

Numark Dm1050

Naam: Joep van den Heijkant Waardering: *****
Leuke mixer.

Het is wel een leuke mixer met een degelijke uitstraling. Ik vind het ook handig dat je ook gewoon een line apparaat op de phono-in kan aansluiten. Het is een mixer voor de beginnende DJ. Alleen denk ik dat je voor een paar tientjes extra beter een Gemini PS-626i kan kopen.