Reviews Gevraagt
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 01-05-2007 20:45
Hallo,

Ik zoek een paar reviews

- Ik wil een sennheiser HD 202 kopen. Maar ik heb nog geen enkele review gevonden op internet

- Een review van de reloop RCD2650s

- En een review van de Numark DM1050

Ik hoop dat sommige mensen hier een review van hebben/ willen maken

What do you think about Reviews Gevraagt ??

Vote :   

OneSixty    posted on 01-05-2007 21:10
ik heb geen ervaring maar zij 2 draadjes niet onhandig?

Sennheiser HD 202 hoofdtelefoon

(en ik heb na 1 minuut deze reviews gevonden!)

http://www.kieskeurig.nl/review/0C26FBEB383B0A01C1257164004D9FB2.htm
Sammow    posted on 01-05-2007 21:34
Het is gevraagd en mits een klein minuutje zoekwerk heb je je anwoord zo
Prozei    posted on 01-05-2007 22:47
ik zou toch gaan voor een hoofdtelefoon met scharnieren.werkt gewoon een stuk fijner. als dj luister je vaak met 1 oor de andere kant rust in je nek.
zo'n koptelefoon duwt continue tegen je kaak of onderkant van je oor dat is niet prettig

JasperVC    posted on 02-05-2007 07:07
Poster: djprozei
ik zou toch gaan voor een hoofdtelefoon met scharnieren.werkt gewoon een stuk fijner. als dj luister je vaak met 1 oor de andere kant rust in je nek.
zo'n koptelefoon duwt continue tegen je kaak of onderkant van je oor dat is niet prettig

OK bedankt, ik zal eens kijken.
Maar iemand een review of mening over die reloop ?
Jer    posted on 02-05-2007 09:15
Die numark zou ik in ieder geval nie voor gaan!
Zou dan voor deze gaan 20 euro duurder American Audio Q-D6

Numark Dm1050

Naam: Joep van den Heijkant Waardering: *****
Leuke mixer.

Het is wel een leuke mixer met een degelijke uitstraling. Ik vind het ook handig dat je ook gewoon een line apparaat op de phono-in kan aansluiten. Het is een mixer voor de beginnende DJ. Alleen denk ik dat je voor een paar tientjes extra beter een Gemini PS-626i kan kopen.
E-mail adres zichtbaar na inloggen Datum:?26-10-2004

Naam: xxx [MOD EDIT deleted for privacy resons]
Waardering: *****
nope, dit is niet wat je zoekt

aah ik kreeg em donderdag binnen., toen vond ik hem geweldig. leuke fukties als hampsterswitch en curve adj. dacht daarom ook dat ie wel tegen wat turntablism kon, waarom zitten er anders van dat soort dingen op? maar nu (zaterdag) hoor ik al mini kleine tikjes als ik de xfader twiddle of crab. en dat suckt , ook voor jullie beginnertjes Happy, laughing haha. nee maar eeh deze moet je niet hebben. tenzij je net zoals ik em heb als frixiemixer tussen 2 goede door. je kan het best (eigenlijk wel dus) doorsparen voor een duurdere (beter kwaliteit... je weet et)
ik zet hier nog een keer wat neer als de x-fader helemaal dood is, en ook nog een keer als ie helemaal niets meer doet als ik em dan nog gebruik right
E-mail adres zichtbaar na inloggen Datum:?30-10-2004

Naam: kevin graham Waardering: *****
goed/degelijk

Ik heb deze mixer nu ongeveer 9maanden en hij werkt prima, knoppen zitten niet dicht op elkaar, de faders voelen wat gammel aan maar deze zitten toch degelijk bevestigd.
Al met al een lekker mixertje voor deze prijs!
E-mail adres zichtbaar na inloggen Datum:?9-2-2005

Naam: Bas Amro Waardering: *****
goed genoeg voor mij

ik ben een mixer, geen scratcher dus ik heb nog geen problemen als die van 2 posts terug. het geluid is goed, de equaliser is goed, de faders voelen los maar stevig aanWinking my eye
E-mail adres zichtbaar na inloggen Datum:?27-4-2006

Naam: Roch? Boedhoe Waardering: *****
Goed apparaat

Overzichtelijk, lekker soepele faders, en de knoppen niet te dicht op elkaar, precies goed. Lekker mixertje dus
Mod edit by Lead on 22-06-2009 00:40 (14%)
Luxx    posted on 02-05-2007 10:04
je hebt nog geen reviews gevonden Confused hoe zoek jij dan?
kijk een bij new-line bij de producten consumenten geven hun meningen als ze iets gekocht hebben. anders bij aboutdj zal je ook wel wat vinden. lijkt me niet al te moeilijk
www.mothermusic.nl
JasperVC    posted on 02-05-2007 13:39
Poster: LuXx
je hebt nog geen reviews gevonden Confused hoe zoek jij dan?
kijk een bij new-line bij de producten consumenten geven hun meningen als ze iets gekocht hebben. anders bij aboutdj zal je ook wel wat vinden. lijkt me niet al te moeilijk

Maarja, de hoofdzaak is de cd-speler, Die andere heb ik al gevonden op new-line maar is zo van heb deze 2 dagen; dat is niet betrouwbaar he.
Devotion    posted on 03-05-2007 13:33
Even offtopic: no offense, maar je hebt nu al zo vaak een topic geopend voor het oriënteren op de aanschaf van gear; ga je überhaupt wat aanschaffen?

Edit: ik zie dat je al een mixer gekocht hebt, veel succes ermee!
User edit by Devotion on 07-05-2007 @ 15:14:55 (44%)
Bloedworst    posted on 21-07-2009 17:13
Poep ding heb um zelf, plastic ding was na 1 week al stuk, geluid is echter best redelijk?alleen in het diep krijg je flofjes...
Estacy    posted on 21-07-2009 17:55
wat is er eigenlijk mis met je 800's?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 08-08-2009 01:36
heb eens op een vinyl stockverkoop tijdens alle voorbeluistering van de platen, alle mogelijke reloop'en op mijn hoofd gehad, en eerlijk is eerlijk, als je geen goede hoofdtelefoon gewoon bent, zal je reloop mss goed vinden, alle anderen gaan de reloops scrab vinden, en dat is ook wel zo, bespaar niet op je hoofdtelefoon, en koop inneens een echte dj HP, daar heb je zeer veel jaren plezier van, en je oren ook. Test ze en je zal direct het verschil merken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

129 Users online: 19 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 34.669
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.707.621