Poster: Julemac
zit geen jogwheel op dus zou t zelf niet doen.
Blijf je doorgaan met topics maken?
Ik zou minimaal een tabletop kopen met een jogwheel..
Poster: DJ_IVI-R
ik heb 2 x stanton c303 tabletop te koop en een reloop rmx40 bpm.. voor verdere info mail je maar
Poster: Reemz
Ik heb wel een mening hoor
Als ik in jou schoenen zou staan zou ik het lekker NIET doen en doorsparen voor wat fatsoenlijks. De mixer is opzich wel redelijk.
Ik snap dat je mixen leuk vind en zo snel mogelijk wilt gaan doen maar op het moment als je deze set aanschaft en na 1 maand begeeft één van de 2 spelers het dan ben je ook niet vrolijk.
Poster: JasperVC
Dus eiglijk zeg je dat de cd-spelers niet kwaliteitsvol zijn. Dus toch beter de dubbele cd-speler van reloop ??
Poster: Reemz
Yep inderdaad ik zou dan inderdaad kiezen voor de dubbele cdspeler van reloop. Dan heb ik je denk ik zeker een leuk beginnerssetje.
Poster: thomaz
ik heb de dmx 06 van numark. Hele fijne mixer al zeg ik het zelfMakkelijk te bedienen, overzichtelijk, dus ik vind je mixer een goede keuze.
Maarja dat is het probleem. Die set moet in een keer verkocht worden. ik mag de mixer niet alleen kopen. Anders ou ik die kopen + de reloop. Maar dat wil hij niet
Dus eiglijk zeg je dat de cd-spelers niet kwaliteitsvol zijn. Dus toch beter de dubbele cd-speler van reloop ??
Poster: rebounce
héhé dat was men eerste koptelefoon , zeer tevreden van !
Poster: dj_lightzone
@ JASPER VC : ik wil je niet storen hoor , maar hebben we ondertussen niet al genoeg alternatieven gegeven en dingen aangeraden?
je blijft steeds dezelfde vraag stellen, dit valt mij al op sinds ik op djr ben....
dit is mijn mening en ik verwacht hier geen reacties op, dus ga maar lekker verder met je topic......
Username | JasperVC |
Started Forum Topics Replies to them Total views | 24 381 5.835 |
Signature | Just follow the beat, the crowd will feel the heat |
Birthday | 02 Januari 1991 (15 years old) |
Member Since | 07-04-2007 at 15:13:06 |