[GZ] D. cd-speler/2Toploaders + Mengpaneel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 23-04-2007 18:25
Hallo,

Ik zoek een dubbele cd-speler of 2 toploaders + een mengpaneel. Liefst alletwee van goede kwaliteit en intact. Dit om te beginnen met dj'en. Ik twijfel tussen tweedehands kopen en nieuw (set van €350) dus alles lager dan €350 mag hier komen (als je natuurlijk iets hoger hebt mag dat ook )

EDIT: Heb dit gevonden en wil ook even jullie mening, het is €99 per toploader:
De stanton cd-250

What do you think about [GZ] D. cd-speler/2Toploaders + Mengpaneel ??

Vote :   

Julemac    posted on 23-04-2007 18:34
zit geen jogwheel op dus zou t zelf niet doen.
Blijf je doorgaan met topics maken?
Ik zou minimaal een tabletop kopen met een jogwheel..
AndersHJ    posted on 23-04-2007 18:56
Poster: Julemac
zit geen jogwheel op dus zou t zelf niet doen.
Blijf je doorgaan met topics maken?
Ik zou minimaal een tabletop kopen met een jogwheel..

Dit is selling en buying... Ik kan toch moeilijk dat zetten in productions ofzo
DJ_IVI-R    posted on 24-04-2007 01:47
ik heb 2 x stanton c303 tabletop te koop en een reloop rmx40 bpm.. voor verdere info mail je maar
www.nikan.be
AndersHJ    posted on 24-04-2007 19:24
Poster: DJ_IVI-R
ik heb 2 x stanton c303 tabletop te koop en een reloop rmx40 bpm.. voor verdere info mail je maar

OK, ben enorm geintereseer. maar die private messages lukken mij niet. Voeg mij toe op msn
jasper_vancauwenberghe@hotmail.com
AndersHJ    posted on 25-04-2007 14:59
Iemand een mening over de volgende set?
350 in het totaal:

De numark dmx06

Toploader cd100 JB

SynqHPS-2

En hier de volledige set:

Reemz    posted on 25-04-2007 15:10
Ik heb wel een mening hoor

Als ik in jou schoenen zou staan zou ik het lekker NIET doen en doorsparen voor wat fatsoenlijks. De mixer is opzich wel redelijk.

Ik snap dat je mixen leuk vind en zo snel mogelijk wilt gaan doen maar op het moment als je deze set aanschaft en na 1 maand begeeft één van de 2 spelers het dan ben je ook niet vrolijk.

AndersHJ    posted on 25-04-2007 15:21
Poster: Reemz
Ik heb wel een mening hoor

Als ik in jou schoenen zou staan zou ik het lekker NIET doen en doorsparen voor wat fatsoenlijks. De mixer is opzich wel redelijk.

Ik snap dat je mixen leuk vind en zo snel mogelijk wilt gaan doen maar op het moment als je deze set aanschaft en na 1 maand begeeft één van de 2 spelers het dan ben je ook niet vrolijk.

Dus eiglijk zeg je dat de cd-spelers niet kwaliteitsvol zijn. Dus toch beter de dubbele cd-speler van reloop ??

Reemz    posted on 25-04-2007 15:28
Poster: JasperVC

Dus eiglijk zeg je dat de cd-spelers niet kwaliteitsvol zijn. Dus toch beter de dubbele cd-speler van reloop ??

Yep inderdaad ik zou dan inderdaad kiezen voor de dubbele cdspeler van reloop. Dan heb ik je denk ik zeker een leuk beginnerssetje.
AndersHJ    posted on 25-04-2007 15:30
Poster: Reemz

Yep inderdaad ik zou dan inderdaad kiezen voor de dubbele cdspeler van reloop. Dan heb ik je denk ik zeker een leuk beginnerssetje.

Ok, je bent een enorme hulp
Die kost ook 30€ minder
thomaz    posted on 25-04-2007 15:34
ik heb  de dmx 06 van numark. Hele fijne mixer al zeg ik het zelf  Makkelijk te bedienen, overzichtelijk, dus ik vind je mixer een goede keuze.
AndersHJ    posted on 25-04-2007 15:38
Poster: thomaz
ik heb de dmx 06 van numark. Hele fijne mixer al zeg ik het zelf Makkelijk te bedienen, overzichtelijk, dus ik vind je mixer een goede keuze.

Maarja dat is het probleem. Die set moet in een keer verkocht worden. ik mag de mixer niet alleen kopen. Anders ou ik die kopen + de reloop. Maar dat wil hij niet
Twello    posted on 25-04-2007 15:44

Maarja dat is het probleem. Die set moet in een keer verkocht worden. ik mag de mixer niet alleen kopen. Anders ou ik die kopen + de reloop. Maar dat wil hij niet

vind je het gek... die spelers krijg je ook nooit meer kwijt! Als ik jou was zou ik 2 tweede hands cdj-100's kopen, zijn ook mooi waarde vast en betrouwbaar. Oke ze kunnen niet veel maar dat hebje ook nog niet nodig...
dancedimension    posted on 25-04-2007 15:49

En dat heb ik je ook al vermeld in het vorige topic wat je hebt geopend om niet voor die cd spelers te gaan.
AndersHJ    posted on 02-05-2007 17:07
Ik ga geen nieuw topic openen, maar wat vinden jullie van deze mixer:
Het is omdat deze in promotie staat.
De USBLASTER 7000 (usb7000)
Hij kost €119
___
En dan ook de koptelefoon, heb ik daarnet getest met 2 pioneers en een pioneer mengpaneel (Wat ben ik toch ontzettend blij )
Die kost €21. Ik weet dat velen zullen zeggen koop de 2000 van stanton, maar die vind ik iets te duur.
Wanneer ik hem teste vond ik hem ontzettend hard gaan !!! Of ligt dat aan de pioneer
En geluidskwaliteit was ook wel leuk.

User edit by AndersHJ on 02-05-2007 @ 17:11:03 (31%)
rebounce    posted on 02-05-2007 17:30
héhé dat was men eerste koptelefoon , zeer tevreden van !
AndersHJ    posted on 02-05-2007 17:39
Poster: rebounce
héhé dat was men eerste koptelefoon , zeer tevreden van !

En dekt die goed af ?? omdat de oorschelpen nogal klein zijn
OneSixty    posted on 02-05-2007 18:28
@ JASPER VC : ik wil je niet storen hoor , maar hebben we ondertussen niet al genoeg alternatieven gegeven en dingen aangeraden?
je blijft steeds dezelfde vraag stellen, dit valt mij al op sinds ik op djr ben....
dit is mijn mening en ik verwacht hier geen reacties op, dus ga maar lekker verder met je topic......

AndersHJ    posted on 02-05-2007 18:34
Poster: dj_lightzone
@ JASPER VC : ik wil je niet storen hoor , maar hebben we ondertussen niet al genoeg alternatieven gegeven en dingen aangeraden?
je blijft steeds dezelfde vraag stellen, dit valt mij al op sinds ik op djr ben....
dit is mijn mening en ik verwacht hier geen reacties op, dus ga maar lekker verder met je topic......

Ik wil toch even reageren
Ik ben 16, heb een vader waarvan ik niet veel mag uitgeven, dus ik wil de beste/goedkoopste set vinden. Maarja, dat is waarschijnlijk moeielijk te begrijpen als iemand met pioneers enzo.
Maar probeer het toch even.
En mijn excuses.
rebounce    posted on 02-05-2007 18:36
voor thuis gebruik valt deze phone wel mee
OneSixty    posted on 02-05-2007 18:38
ik begrijp je standpunt, alleen je moet weten dat je steeds ongeveer hetzelfde aangeraden krijgt.
(en ik ben niet iemand met pioneers enzo)

dancedimension    posted on 02-05-2007 19:56
Je kunt met 100 opties blijven komen en wij kunnen jou blijven helpen maar 1 ding staat vast, je moet het gaan testen, kopen doormiddel van plaatjes van internet is niet de beste keuze. Mijn tip dus: Ga testen.
DJ_IVI-R    posted on 02-05-2007 23:03
ja idd jij moet het kopen, wij niet

dus nu heb je genoeg raad, go testing and see for yourself Happy, laughing
www.nikan.be
Luxx    posted on 03-05-2007 10:09
echt ik ben een jongen die altijd zegt waar het op staat zonder eromheen te draaien.
en op het moment word ik echt knettergek van jou topics die echt op schijt slaan. zout eens een keertje op met je topics die exacte clonen van elkaar zijn. echt ff sirrieus jongen. ga naar een DJ shop en ga zelf eens wat uittesten! wij kunnen zo door blijven aanraden. zo kom je geen steek verder.
ga naar een DJ shop en ga je zelf aftrekken bij de pioneer setjes maar test liever iets in je budget. heel geweldig dat je op pioneer heb gespeelt maar wat help jij je daar nou zelf mee. dat is nog lang niet in jou bereik. je kan blijven vragen maar er gaat niks boven het testen van het spul zelf.
ik bedoel het neit kwaad maar dringt het nou eens in je kop door.....I mean.....COMMON!!!

even voor de goede orde. op moment van schrijven is dit topic met het nummertje 24
Username  JasperVC
Started Forum Topics 

Replies to them 
Total views 
 24

381
 5.835

jij bent member sinds :
Signature  Just follow the beat, the crowd will feel the heat
Birthday  02 Januari 1991  (15 years old)
Member Since  07-04-2007 at 15:13:06

ik vind dit gewoon belachelijk? helemaal niet nodig om zoveel topics over hetzelfde open te halen.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 03-05-2007 @ 12:49:07 (73%)
OneSixty    posted on 03-05-2007 17:08
voila, het is gezegd .  ik ben het helemaal eens met luxx,  
(ik had namelijk mezelf beloofd dat ik niemand zou uitkakken op een forum)

ook vind ik het maar een beetje zielig dat je als 15  jarige steeds naar de goedkoopste bartsmit brol zoekt... (ik weet dat je vader , bla bla bla....) 
 ik kan jou buget natuurlijk niet bepalen maar dit geef gewoon een el cheapo lookje

en laten we hier nu maar over stoppen ,  ik denk dat hij het wel door heeft.
User edit by OneSixty on 03-05-2007 @ 17:09:41 (21%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

255 Users online: 34 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 1.505
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.517