Poster: foOze
eehhm, tis btje van de hak op de tak, en et gluid gaat soms ineens hard en dan weer wat zachter op sommige stukken, verder wel ok
nou, de jouwe, dus de jumpmix
1e nog niet geluisterd, maar wat me bij jou opvalt, zelfde als de fotos op je site, je heb alles of heel hoog staan of heel ver van je af, vin je dat nie onhandig?
Poster: Jori
Die van DJ Birt vind ik helemaal niks, sorry. En die van jou ga ik nu luisteren.
Edit straks wel ff.
Poster: the-melody
Die van birt, geluid kan beter. Lijkt wel of der zit een filter op en nee dit ligt niet aan me boxen of geluidskaart. Verder moet hij nog wel oefenen op beatmatchen bij het nummer naar de world is mine. Op een bepaald moment gaat de pitch ook een stuk naar omhoog... Verder vind ik het niet echt een mix als ik het nu zo hoor. Gewoon 1 nummer met een vocal derover....?
die van jou zet ik straks op.
Poster: the-melody
Die van birt, geluid kan beter. Lijkt wel of der zit een filter op en nee dit ligt niet aan me boxen of geluidskaart. Verder moet hij nog wel oefenen op beatmatchen bij het nummer naar de world is mine. Op een bepaald moment gaat de pitch ook een stuk naar omhoog... Verder vind ik het niet echt een mix als ik het nu zo hoor. Gewoon 1 nummer met een vocal derover....?
Jou mix:
1ste overgang: Je cut behoorlijk snel af, ook is het 2de nummer te hard voor het 1ste, qua pitchen zit ie wel goed
2de overgang: Pitch zat er wat naast. Nummers pasten wel goed bij elkaar.
3de overgang: Pitch zat er naast, en je moest eigenlijk afkutten voor de 'Desire desire goo higher'.(heerlijk nummer trouwens die desire remix)
4de overgang: Pitch zat wel vrij goed.
5de overgang: pitch zat vrij goed, overgang moment goed gekozen.
6de overgang: Pitch zat er naast, geluid staat te hard. En niet inmixen op vocals, liefst er iets voor
7de overgang: mwa, ik had het niet verwacht maar niks mis mee.
Poster: dj_lightzone
ik heb het gehoord en ik ben niet echt onder de indruk.
soms zit er iets goeds tussen , maar het grootste deel is net niet goed
Poster: JasperVC
En nog eens, Over welke mix heb je het ??