[M] Mijn vriend zijn Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 22-04-2007 11:57
Hallo,

Ik wil even jullie mening over de volgende mix op deze site:
www.djbirt.com

Dus als je op PLAY drukt hoor je het wel
Even zeggen wat je er van vind.

En doe dat dan ook eens van deze: (dit is mijn jumpmix)
http://up-file.com/download/91b9a9103238/JUMP-Mix-2.mp3.html

What do you think about [M] Mijn vriend zijn Mix ??

Vote :   

foOze    posted on 22-04-2007 12:46
eehhm, tis btje van de hak op de tak, en et gluid gaat soms ineens hard en dan weer wat zachter op sommige stukken, verder wel ok
AndersHJ    posted on 22-04-2007 12:57
Poster: foOze
eehhm, tis btje van de hak op de tak, en et gluid gaat soms ineens hard en dan weer wat zachter op sommige stukken, verder wel ok

En over welke mix heb je het? De site of de jumpmix?

foOze    posted on 22-04-2007 13:00
nou, de jouwe, dus de jumpmix
AndersHJ    posted on 22-04-2007 13:08
nou, de jouwe, dus de jumpmix

Bedankt voor de reactie !!! dat geluid dat harder en zachter gaat ligt wel gedeelteijk aan mijn hercules. Dat is niet ideaal mixen: (zie foto) Maar natuurlijk moet ik daar ook serieus op oefenen
En wat vind je dan van die eerste

foOze    posted on 22-04-2007 13:25
1e nog niet geluisterd, maar wat me bij jou opvalt, zelfde als de fotos op je site, je heb alles of heel hoog staan of heel ver van je af, vin je dat nie onhandig?
AndersHJ    posted on 22-04-2007 13:43
1e nog niet geluisterd, maar wat me bij jou opvalt, zelfde als de fotos op je site, je heb alles of heel hoog staan of heel ver van je af, vin je dat nie onhandig?

Dat komt omdat er op die witte tafel nog een installatie komt (waarschijnlijk deze week) En die hercules hangt daar dan mooi boven
Jori    posted on 22-04-2007 15:09
Die van DJ Birt vind ik niet echt goed, want hij pitcht soms heen en weer (vind ik niet mooi). En hij cuet niet helemaal goed, dan loopt de beat wel in het zelfde tempo maardan krijg je boem-boem ipv boem(als je begrijpt wat ik bedoel). En de beat loopt niet altijd gelijk, mja dat moet je gewoon oefennen. Die van jou klinkt wel aardig, beter dan die van Birt...
AndersHJ    posted on 22-04-2007 15:13
Poster: Jori
Die van DJ Birt vind ik helemaal niks, sorry. En die van jou ga ik nu luisteren.
Edit straks wel ff.

OK bedankt voor de reactie maar als je edit, kan je dan ook zeggen wat er mis is aan de mix van djbirt?

THX
the-melody    posted on 22-04-2007 15:38
Die van birt, geluid kan beter. Lijkt wel of der zit een filter op en nee dit ligt niet aan me boxen of geluidskaart. Verder moet hij nog wel oefenen op beatmatchen bij het nummer naar de world is mine. Op een bepaald moment gaat de pitch ook een stuk naar omhoog... Verder vind ik het niet echt een mix als ik het nu zo hoor. Gewoon 1 nummer met een vocal derover....?

Jou mix:
1ste overgang: Je cut behoorlijk snel af, ook is het 2de nummer te hard voor het 1ste, qua pitchen zit ie wel goed
2de overgang: Pitch zat er wat naast. Nummers pasten wel goed bij elkaar.
3de overgang: Pitch zat er naast, en je moest eigenlijk afkutten voor de 'Desire desire goo higher'.(heerlijk nummer trouwens die desire remix)
4de overgang: Pitch zat wel vrij goed.
5de overgang: pitch zat vrij goed, overgang moment goed gekozen.
6de overgang: Pitch zat er naast, geluid staat te hard. En niet inmixen op vocals, liefst er iets voorWinking my eye
7de overgang: mwa, ik had het niet verwacht maar niks mis mee.

Jori    posted on 22-04-2007 15:41
Poster: the-melody
Die van birt, geluid kan beter. Lijkt wel of der zit een filter op en nee dit ligt niet aan me boxen of geluidskaart. Verder moet hij nog wel oefenen op beatmatchen bij het nummer naar de world is mine. Op een bepaald moment gaat de pitch ook een stuk naar omhoog... Verder vind ik het niet echt een mix als ik het nu zo hoor. Gewoon 1 nummer met een vocal derover....?

die van jou zet ik straks op.

Ja ik vond het geluid ookal zo vaag, verder vind ik ook hetzelfde.
AndersHJ    posted on 22-04-2007 16:38
Poster: the-melody

Jou mix:
1ste overgang: Je cut behoorlijk snel af, ook is het 2de nummer te hard voor het 1ste, qua pitchen zit ie wel goed
2de overgang: Pitch zat er wat naast. Nummers pasten wel goed bij elkaar.
3de overgang: Pitch zat er naast, en je moest eigenlijk afkutten voor de 'Desire desire goo higher'.(heerlijk nummer trouwens die desire remix)
4de overgang: Pitch zat wel vrij goed.
5de overgang: pitch zat vrij goed, overgang moment goed gekozen.
6de overgang: Pitch zat er naast, geluid staat te hard. En niet inmixen op vocals, liefst er iets voorWinking my eye
7de overgang: mwa, ik had het niet verwacht maar niks mis mee.

Echt merci !!!
Zo leer ik zeker bij

the-melody    posted on 22-04-2007 17:07
geen probleem, we zijn hier allemaal om te lerenWinking my eye
AndersHJ    posted on 22-04-2007 17:28
Nog mensen die willen luisteren en commentaar geven ??
OneSixty    posted on 22-04-2007 17:31
ik heb het gehoord en ik ben niet echt onder de indruk.
soms zit er iets goeds tussen , maar het grootste deel is net niet goed
AndersHJ    posted on 22-04-2007 17:34
Poster: dj_lightzone
ik heb het gehoord en ik ben niet echt onder de indruk.
soms zit er iets goeds tussen , maar het grootste deel is net niet goed

En nog eens, Over welke mix heb je het ??
OneSixty    posted on 22-04-2007 17:40
Poster: JasperVC

En nog eens, Over welke mix heb je het ??

over die van jou, maar die van dj birt vind ik ook niet echt goed
DJ_Sintec    posted on 22-04-2007 20:45
eerste mix, nog veel oefenen. World is mine zit er 100 % naast maar ja iedereen moet ergens beginnen he Happy, laughing. De jouwe heb ik nog niet gehoord.
Sammow    posted on 23-04-2007 16:51
de jouwe, zeker! die andere doet pijn aan mij oren

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

257 Users online: 36 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 1.295
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.307