Poster: MuffHouse
Als je mag knallen, dan zou ik er wel 2 subs bij huren, als het gewoon als chillmuziek bedoelt is (voor mensen die liggen te zonnen) dan zou ik het hier bij houden. Lijkt me voldoende. Als het niet om jouw centen gaat, dan zou ik lekker die subs er bij huren 
Waar bezeer je dit op? Graag posten onderbouwen! zo zijn ze zo goed als waardeloos.
De psx heeft een typisch amerikaans karakter. Iets wat schreeuwerig in het hoog en vooral een hard klankbeeld. Ansich zou dat het mogelijk moeten kunnen maken om met deze set in de openlucht voor 100 man te spelen. Maar dat blijft vermoedelijk wel krap aan. Ik heb ooit wel deze set gehoord in "dat gebouw in rotterdam daar" maar daaruit kan ik niet met zekerheid zeggen dat je dit gaat lukken.
Ken je de set zelf? dan is het aan jouw om deze schatting te maken.
Is deze set niet van jou, of ken je hem niet zodanig dat je met zekerheid weet dat je 100man redt met deze set, Dan mag je d'r lekker 2 subs bij doen.
Trouwens,.. die k16, is dat niet 500 watt op 4 ohm. De psx kan 500/600 watt op (vermoedelijk) 8ohm spelen. Dan lijkt me die k16 wat licht.
Ideaal zou natuurlijk zijn 2 passieve subjes,... ik weet niet wat je verhuurder in z'n assortiment heeft. Nog een mooie versterker d'r bij en dan kun je het hele setje op 1 versterker doen. Moet je wel even overleggen of de subs met passieve filters een beetje aansluiten op jou psx.
Anders zouden het toch 2 versterkers worden met een crossover.