Musik Messe, Pro Light + Sound 2007 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Emotion    posted on 31-03-2007 17:00
Net terug uit Frankfurt, dus bij deze maar even een kickoff

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:
Technics was de grote afwezige....

Ben momenteel ff de ruim 250 foto's die ik heb geschoten aan het uitzoeken, linkje volgt als ze online staan

What do you think about Musik Messe, Pro Light + Sound 2007 ??

Vote :   

tairip    posted on 03-04-2007 10:51
Poster: Lead
wisselstukken ??

Bedoel je Reserve onderdelen ? Die zijn fabrikanten minimaal nog 5 jaar verplicht te gaan voeren.

Maar de prijzen ervoor zijn het laatste jaar al door het dak gegaan, nog meer stijging zou wel heel bizar zijn....

Inderdaad de onderdelen zijn extreem duur van Technics maar als zij er mee stoppen zijn er vast merken die die markt over nemen om daar weer geld aan te verdienen!
Cyspoz    posted on 03-04-2007 10:56
Als Technics er mee stop zullen er misschien in de Clubs langzaam ook wel Super OEM's gaan zien. Ik ben daar in iedergeval niet vies van, mits goed geplaatst i.v.m. feedback/resonantie.

Is er ergens een lijst van de aanwezige bedrijven op de Musik Messe, ben namelijk benieuwd of Alcatech aanwezig was.
PatrickBeuken    posted on 03-04-2007 11:18
musikmesse.de > frankfurt > find exhibitors
Reind    posted on 03-04-2007 11:21
De markt ervoor zal minder worden, maar over 5 jaar verkoop je een SL voor minimaal het dubbele als dat je hem nu voor koopt denk ik. Er zullen altijd mensen zijn die ernaar op zoek zijn (het blijft tenslotte wel een icoon voor de DJ industrie)

Dan word het nu dus tijd om de SL1200 te gaan hypen zodat ik door de verkoop van mijn SL's eindelijk eens dat setje CDJ1000's aan kan schaffen :P
DJ-Emotion    posted on 03-04-2007 15:52
Poster: Reind
Dan word het nu dus tijd om de SL1200 te gaan hypen zodat ik door de verkoop van mijn SL's eindelijk eens dat setje CDJ1000's aan kan schaffen :P

Kun je dat dan nu nog niet ? 
Wordt wel eens tijd...
DJ-Emotion    posted on 03-04-2007 15:55

Poster: Cyspoz
Als Technics er mee stop zullen er misschien in de Clubs langzaam ook wel Super OEM's gaan zien. Ik ben daar in iedergeval niet vies van, mits goed geplaatst i.v.m. feedback/resonantie.

Is er ergens een lijst van de aanwezige bedrijven op de Musik Messe, ben namelijk benieuwd of Alcatech aanwezig was.

Vergeet Numark niet!
Deze timmeren behoorlijk aan de weg, check b.v. relatie Ortofon en Numark..

Alcatech ben ik niet tegengekomen.
Wel een paar OEM mixers die je doen denken aan de DJM600.
En niet te vergeten, DJ-Tech met een zeer mooie pianolak zwarte OEM.

Gezien de issues met ROHS compliancy zou de SL opnieuw ontworpen moeten worden, er worden te veel zware metalen gebruikt in de speler om door de EU keuring heen te komen. Opnieuw ontwikkelen is blijkbaar te duur, dus wordt de stekker uit de hele DJ lijn getrokken (tenminste, zo gaan de verhalen die ik heb gehoord).

Ik heb begrepen dat de hele fabrieklijn al is aangepast.
Sl's waren hierdoor namelijk bijna 2 maanden niet leverbaar.
Reind    posted on 03-04-2007 22:17
Poster: DJ-Emotion

Kun je dat dan nu nog niet ?
Wordt wel eens tijd...

Net nog even gekeken op mijn rug en er groeit nog steeds geen geld Winking my eye

Ik heb meer hobby's dan alleen het dj'en... ik downhill en fourcross ook nog een beetje. Ieder jaar een nieuwe fiets om een seizoen op te crossen gaat al snel richting een setje CDJ's Winking my eye
DJ-Emotion    posted on 03-04-2007 22:19
Poster: Reind
Net nog even gekeken op mijn rug en er groeit nog steeds geen geld Winking my eye

Ik heb meer hobby's dan alleen het dj'en... ik downhill en fourcross ook nog een beetje. Ieder jaar een nieuwe fiets om een seizoen op te crossen gaat al snel richting een setje CDJ's Winking my eye

Ach ja.... Pio's of Prio's haahhaah
Lead    posted on 04-04-2007 00:52
Ik heb de laatste foto's toegevoegd aan het album. Er zijn er 20 bij gekomen.

Let the BASS be louder
Reind    posted on 04-04-2007 23:53
Je moet deze er nog ff bij zetten...

Die mevrouw won de DJM400 op de donderdag.
Lead    posted on 05-04-2007 00:13
Thanx, ik heb hem er even onder jouw naam bijgezet Winking my eye
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 05-04-2007 00:59
haha oma wilt ook een DJM:P
dj2dj.nl
Lead    posted on 05-04-2007 23:36
tja, die maakt vast haar zoon blij Winking my eye
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 05-04-2007 23:46
ik wil zo'n Pioneer Zonnebril..
iemand nog 1 over ? :P
is wel Puik voor op vakantie  haha

This is an old Topic

No new postings for 6.611 days.
 Post CommentThat would be 220.4 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

182 Users online: 20 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 61.558
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.309