Poster: Lead
wisselstukken ??
Bedoel je Reserve onderdelen ? Die zijn fabrikanten minimaal nog 5 jaar verplicht te gaan voeren.
Maar de prijzen ervoor zijn het laatste jaar al door het dak gegaan, nog meer stijging zou wel heel bizar zijn....
De markt ervoor zal minder worden, maar over 5 jaar verkoop je een SL voor minimaal het dubbele als dat je hem nu voor koopt denk ik. Er zullen altijd mensen zijn die ernaar op zoek zijn (het blijft tenslotte wel een icoon voor de DJ industrie)
Poster: Reind
Dan word het nu dus tijd om de SL1200 te gaan hypen zodat ik door de verkoop van mijn SL's eindelijk eens dat setje CDJ1000's aan kan schaffen :P
Poster: Cyspoz
Als Technics er mee stop zullen er misschien in de Clubs langzaam ook wel Super OEM's gaan zien. Ik ben daar in iedergeval niet vies van, mits goed geplaatst i.v.m. feedback/resonantie.
Is er ergens een lijst van de aanwezige bedrijven op de Musik Messe, ben namelijk benieuwd of Alcatech aanwezig was.
Gezien de issues met ROHS compliancy zou de SL opnieuw ontworpen moeten worden, er worden te veel zware metalen gebruikt in de speler om door de EU keuring heen te komen. Opnieuw ontwikkelen is blijkbaar te duur, dus wordt de stekker uit de hele DJ lijn getrokken (tenminste, zo gaan de verhalen die ik heb gehoord).
Poster: DJ-Emotion
Kun je dat dan nu nog niet ?
Wordt wel eens tijd...
Poster: Reind
Net nog even gekeken op mijn rug en er groeit nog steeds geen geld
Ik heb meer hobby's dan alleen het dj'en... ik downhill en fourcross ook nog een beetje. Ieder jaar een nieuwe fiets om een seizoen op te crossen gaat al snel richting een setje CDJ's
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.