[T] Basement Jaxx - Wheres your head at
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

barthawk    posted on 31-03-2007 16:01
Ik heb gisteren mijn Bootleg mix afgemaakt van 'Basement Jaxx - Where's your head at'. De stijl ligt een beetje tussen progressive en techno... 

De track is gewoon full version, hij duurt 6:57min. en de kwaliteit is op 320kbs.  Dus moch je m zo leuk vinden dan mag je hem wat mij betreft draaien. En laat ff wat feedback achter, that's what makes the world go around!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [T] Basement Jaxx - Wheres your head at ??

Vote :   

Kevinova    posted on 31-03-2007 16:26
We gaan er eerst eens naar kijken Winking my eye

Hij klinkt leuk alleen die vocals hadden gewoon vloeiend moeten blijven vind ik.
Ljrutger    posted on 31-03-2007 18:33
check

Hmm moet wachten met downloaden
barthawk    posted on 31-03-2007 19:12
Poster: Kevinova
We gaan er eerst eens naar kijken Winking my eye

Hij klinkt leuk alleen die vocals hadden gewoon vloeiend moeten blijven vind ik.

ik vond dat het zo een wat donkere/rauwere sound kreeg.

edit: er is nu een mirror bij bigupload omdat die andere al snel max belast was. (Vind gretig aftrek op een ander forum) have fun
will-m    posted on 31-03-2007 19:17
nou maar eens even luisteren dan
Wout-r    posted on 31-03-2007 19:59
:D
Klinkt leuk hoor,, met welk programma heb je dit gemaakt?
right1    posted on 31-03-2007 20:05
owkey ff kijke :d
barthawk    posted on 31-03-2007 20:15
Poster: Wout-r
:D
Klinkt leuk hoor,, met welk programma heb je dit gemaakt?

cubase studio 4...met daarbij verschillende software synthesizers, uit origineel heb ik samples geknipt zegmaar...
TonyT    posted on 01-04-2007 01:43
...
dennisdekoning    posted on 02-04-2007 18:35
Effe checke!

jonny820511    posted on 02-04-2007 18:48
zeg maar!
Bastian    posted on 02-04-2007 19:33
laat maar eens zien
Margi    posted on 02-04-2007 20:31
Even luisteren...

EDIT:
Okee, nu ik hem beluisterd heb hier mijn mening:

Ik vond dat het nummer iets te traag op gang kwam, maar dat is ook een voordeel als je het nummer in een lange mix wil draaien.

De stemmen mochten voor mij ook wel iets minder scherp geklonken hebben, want moest ik niet weten over welke track het gaat, zou ik de scherp afgekapte stemmen niet echt verstaan.

Maar dan kwam het stuk van rond de 3:10 minuten, wat ik erg goed vond, met die synthgeluiden.
Die synthgeluiden bleven nog even en dan kwam quasie hetzelfde stuk terug als voor de break.
Voor mij mochten die eerste 1:30 minuten en de laatste 1:30 minuten iets meer variatie bevatten.

Het origineel van dit nummer is opzich al een héél sterk nummer, wat het nog moeilijker maakt voor je om het tot een goed einde te brengen. Want ik vind als je een remix maakt moet de remix beter zijn dan het origineel. Hier ben jij voor mij NOG niet.

Ik zou zeggen, blijf eraan sleutelen, laat het geheel dan even rusten voor minstens een week(helpt echt)

Veel succes!
soundcollector    posted on 02-04-2007 20:32
ff checke
--> kvind em nie zo super maar je hebt er toch iets van gemaakt wat beter is als de rest wat ik hier heb gehoord, kzou wel meer van je willen horen
barthawk    posted on 02-04-2007 21:08
Poster: Margi
Even luisteren...

EDIT:
Okee, nu ik hem beluisterd heb hier mijn mening:

Ik vond dat het nummer iets te traag op gang kwam, maar dat is ook een voordeel als je het nummer in een lange mix wil draaien.

De stemmen mochten voor mij ook wel iets minder scherp geklonken hebben, want moest ik niet weten over welke track het gaat, zou ik de scherp afgekapte stemmen niet echt verstaan.

Maar dan kwam het stuk van rond de 3:10 minuten, wat ik erg goed vond, met die synthgeluiden.
Die synthgeluiden bleven nog even en dan kwam quasie hetzelfde stuk terug als voor de break.
Voor mij mochten die eerste 1:30 minuten en de laatste 1:30 minuten iets meer variatie bevatten.

Het origineel van dit nummer is opzich al een héél sterk nummer, wat het nog moeilijker maakt voor je om het tot een goed einde te brengen. Want ik vind als je een remix maakt moet de remix beter zijn dan het origineel. Hier ben jij voor mij NOG niet.

Ik zou zeggen, blijf eraan sleutelen, laat het geheel dan even rusten voor minstens een week(helpt echt)

Veel succes!

hey thanks voor je uitgebreide revieuw meestal gebruik ik de eerste minuut/laatste minuut van een track om in/uit te mixen..dus daar gaat het puur en alleen om de opbouw/afbouw van een track van de track....het was tevens nooit de bedoeling om het origineel te overtreffen, het origineel is gewoon subliem...Ik von het gewoon een toffe track waar ik wat leuks mee wilde doen..misschien pas ik hem nog aan als ik nog wat leuke ideetjes heb voor de track..

anywayzz thankss!!
dutchman    posted on 02-04-2007 21:32
check
MartinDuncan    posted on 02-04-2007 21:54
ff checken

Best cool eigenlijk alleen vind ik dat met die vocalen ook niet heel vet gedaan.

om hem af en toe te stutteren is cool om op te bouwen zoals je een aantal keer doet maar als je dit blijft doen is het opbouwende effect eigenlijk weg en je vocalen klinken niet meer.
A-flex    posted on 02-04-2007 21:56
Ik luister

Rens    posted on 02-04-2007 22:01
download...
Rini    posted on 04-04-2007 13:29
..
Leejow    posted on 04-04-2007 15:40
Eens zien Happy, laughing
B-Tonic    posted on 04-04-2007 20:53
laat maar komen
Obviuz    posted on 04-04-2007 22:22
horen!

This is an old Topic

No new postings for 6.750 days.
 Post CommentThat would be 225 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

254 Users online: 35 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 1.823
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.835