Poster: Kevinova
We gaan er eerst eens naar kijken
Hij klinkt leuk alleen die vocals hadden gewoon vloeiend moeten blijven vind ik.
Poster: Wout-r
:D
Klinkt leuk hoor,, met welk programma heb je dit gemaakt?
Poster: Margi
Even luisteren...
EDIT:
Okee, nu ik hem beluisterd heb hier mijn mening:
Ik vond dat het nummer iets te traag op gang kwam, maar dat is ook een voordeel als je het nummer in een lange mix wil draaien.
De stemmen mochten voor mij ook wel iets minder scherp geklonken hebben, want moest ik niet weten over welke track het gaat, zou ik de scherp afgekapte stemmen niet echt verstaan.
Maar dan kwam het stuk van rond de 3:10 minuten, wat ik erg goed vond, met die synthgeluiden.
Die synthgeluiden bleven nog even en dan kwam quasie hetzelfde stuk terug als voor de break.
Voor mij mochten die eerste 1:30 minuten en de laatste 1:30 minuten iets meer variatie bevatten.
Het origineel van dit nummer is opzich al een héél sterk nummer, wat het nog moeilijker maakt voor je om het tot een goed einde te brengen. Want ik vind als je een remix maakt moet de remix beter zijn dan het origineel. Hier ben jij voor mij NOG niet.
Ik zou zeggen, blijf eraan sleutelen, laat het geheel dan even rusten voor minstens een week(helpt echt)
Veel succes!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.