Wanneer is iets een A merk (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 21-03-2007 21:17
Naar aanleiding van dit topic gaan we hier verder!

Mamo zei:
doe eens meer moeite om mij te overtuigen, waarom het volgens jou geen a merk is. (anders houd je niet met deze discussie moeten beginnen)

alleen neer zetten menig rider ( wel spannend hoor bold) dat slaat nergens op.

geef gewoon goede argumenten.
en geen one-liners.

Met menig rider bedoel ik niet 1 rider of 2 maar op de riders van de grotere namen. Numark kan in mijn ogen niet gezien worden als A merk aangezien vrijwel al hun behuizingen standaard erg plastic aanvoelen evenals de knoppen.

Wat een A merk ook niet doet is kwalitatief erg slechte produkten fabriceren.
Voor het geld is het wel goed, alleen het is daarmee geen A-Merk!

De TTX ja leuk ding alleen jammer van de BNC aansluiting om een rechte en S-arm te bevestigen voor speling zorgt!
Zo zijn er nog wel meer dingen!

Definitie A merk.

What do you think about Wanneer is iets een A merk ??

Vote :   

tairip    posted on 24-03-2007 09:33
Dj gear is cker geen FMCG, het gaat langer dan een jaar mee en het zijn cker in de meeste gevallen wel duurzame goederen. FMCG heeft dan ook niets te maken met DJ gear.

Hoezo word DJ gear niet als investering aangeschaft? Discotheken e.d. kopen het wel als investering zodat de bekendere DJ's er komen draaien o.i.d. verhuurbedrijven kopen DJ gear ook als investering.

En ik moet zeggen dat merken als Technics (draaitafels) en Pioneer geen slechte investering zijn, de afschrijvind is dermate laag in een x aantal jaar dat goedkoper kopen er moeilijk is. De aanschafprijs ligt wel hoger maar de restwaarde is ook vele malen hoeger dan die kwalitatief minder merk.
DJdarkness    posted on 24-03-2007 22:53
Numark geen a merkConfused
Niet alle producten, maar neem nu een hdx en een cdxConfused?
Daar hebben denon en pioneer toch vies het na kijken?

Vind dat numark de laatste jaren, verdomd inovatief bezig is, en een zooi leuke producten op de markt zet. Met video, harde schijven etc...
Denk dat numark bezig is zich toch hoger op de ranglijst te zetten, ipv dozenschuiver te zijn.

Dap, gemini, phonic, mccrypt dat zijn in mijn ogen meer de dozen schuivers.
greup    posted on 24-03-2007 23:05

DAP is in mijn ogen nog niets eens een C merk.

Dap heeft zeker niet de Creme de la creme in z'n pakket, maar de dap maakt ook wel producten die wel van redelijk kwaliteit zijn.
Het is alleen jammer dat ze ooit al die mc-series ect op de markt gegooit hebben.. Maar dat Dap nog niet eens een C merk is, dat is dus gewoon onzin.

Dap, gemini, phonic, mccrypt dat zijn in mijn ogen meer de dozen schuivers

Dap heeft ook producten in ontwikkeld in eigen beheer. Daarbij zijn de prolines en bepaalde midden series van dap zeker wel van een behoorlijke kwaliteit (en natuurlijk hou je daarbij rekening met de prijs) 

Vind dat numark de laatste jaren, verdomd inovatief bezig is, en een zooi leuke producten op de markt zet

Klopt helemaal. Numark is zeker goed bezig, en heeft een paar leuke producten op het moment op de markt

This is an old Topic

No new postings for 6.622 days.
 Post CommentThat would be 220.7 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

245 Users online: 9 Guests (236 Unknown)
Pages generated today : 7.331
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.485.332